18 آوریل 2024 - 19:49

کتاب «عکس گردشگری و هتل ایران» منتشر شد

18 فوریه 2018 - 12:30 dsfr.ir/qv7ci

کتاب «عکس گردشگری و هتل ایران» منتشر شد
mehrnews.com
کتاب عکس گردشگری و هتل

این کتاب با طراحی مسیرهای پنج گانه گردشگری در قالب پکیج های فرهنگی برای تور اپراتورها، بازار جدیدی از ایران را با گرایش پست مدرن پیش روی تور اپراتورهای دنیا قرار می دهد.

کتاب «عکس گردشگری و هتل ایران» طبق استانداردهای بین المللی به دو زبان فارسی و انگلیسی و با نگارشی روایی و احساسی به توصیف ایران پرداخته و از دریچه دوربین انجمن عکاسان میراث فرهنگی به صورت تصور محور جاذبه های بی بدیل و واقعی، میهن مان را با صدها عکس زیبا به نمایش گذاشته است.

کتاب سال گردشگری ایران، مخاطب را به تماشای رقص های محلی در خراسان و کردستان، به شنیدن صدای قلمِ قلم زنان اصفهان، به رنگین کمان اقوام و مذاهب در آذربایجان، به تمدن هزار ساله شهر سوخته، به گالری نقاشی های خوش رنگ بر روی لباس های مردمان در گیلان، به صدای موسیقی حاج قربان در خراسان و به سادگی و میهمان نوازی مردمان سیستان و لرستان و هزاران هزار آیین از رقص و گویش و موسیقی و مذاهب و معماری و تنوع غذایی دعوت می کند.

کتاب «عکس گردشگری و هتل ایران» که اثری تازه از ماهنامه گردشگری «ایرانا» به مدیرمسئولی عبدالرضا وثوقی و سردبیری جلال امیری شکیبا است، در ۴۸۸ صفحه در قطع رحلی منتشر شده است.

« دنیای سفر » این نوشته را از « خبرگزاری مهر » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1