28 مارس 2024 - 06:10

امکانات محیط بانی جوابگوی نیاز محیط زیست نیست

4 فوریه 2018 - 14:30 dsfr.ir/gw4uk

امکانات محیط بانی جوابگوی نیاز محیط زیست نیست
mizanonline.ir
محیط بانان کشور

امکانات محیط بانی جوابگوی نیاز محیط زیست نیست بنابراین برای انجام رسالت های محیط بانی به کمک ناجا نیاز داریم.

به گزارش روابط عمومی محیط زیست همدان، جمشید محبت خانی در دیدار با فرماندار کبودرآهنگ بر ضرورت تعامل ناجا و یگان حفاظت محیط زیست به منظور تامین امنیت زیست محیطی تاکید کرد افزود: درصدد تحقق شعار 80 میلیون محیط بان در کشور هستیم.

حفظ محیط زیست به منظور بقای انسان، گیاه و حیوانات است و در صورت نبود نگاه راهبردی در این عرصه، به طور حتم بقای نسل آینده به خطر می افتد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور اضافه کرد: هدف این سازمان بهره گیری از توان همه اقشار و نهادهای دولتی و خصوصی برای حفظ محیط زیست است تا در نهایت امنیت ملی کشور تامین شود.

حفظ محیط زیست با مسئله حق الناس گره خورده است و اگر برای حفظ آینده فرزندانمان اهمیت قائل هستیم باید به محیط زیست توجه کنیم.

وی کاهش منابع آبی را از مسائل مهم و راهبردی کشور دانست و افزود: مسئله اصلی منطقه در 20 سال آینده، تامین آب خواهد بود و هر فرد باید تمام همت خود را برای حفظ بقا و به خطر نیانداختن آن به کار گیرد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در این سفر به همراه سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان از محیط بان 'محمد مرادی' که دچار بیماری شده بود، عیادت و مشکلات محیط بانان این استان را بررسی کرد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایرنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1