17 آوریل 2024 - 20:42

گردهمایی راهنمایان گردشگری در کرمانشاه

31 ژانویه 2018 - 08:30 dsfr.ir/ky2ia

گردهمایی راهنمایان گردشگری در کرمانشاه
taranomedena.ir
راهنمایان گردشگری

یازدهمین دوره جشن راهنمایان گردشگری سراسر کشور از اول تا چهارم اسفند ماه در شهر کرمانشاه با حضور ۴۰۰ راهنمای گردشگری برگزار می شود.

نشست خبری یازدهمین دوره جشن راهنمایان گردشگری سراسر کشور روز دهم بهمن ماه در سالن اجتماعات پژوهشگاه میراث فرهنگی برگزار شد. در این برنامه اویس کیانی رئیس کانون انجمن های صنفی کارگری راهنمایان گردشگری سراسر کشور گفت: این گردهمایی از اول تا چهارم اسفند ماه همزمان با روز جهانی راهنمایان گردشگری در محل اداره برق شهر کرمانشاه برگزار می شود. در این برنامه بحث های آموزشی و عملی را برای راهنمایان در هنگام بازدید از جاذبه های گردشگری این استان خواهیم داشت.

در روز اول و دوم این همایش استان گردی خواهیم داشت و در روز سوم استاد کزازی مهمان ویژه است که سخنرانی می کند کنفرانس خبری و مجمع عمومی نیز درروز ۳ اسفند ماه برگزار می شود در روز چهارم نیز در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح همانند هر سال مراسم اختتامیه را خواهیم داشت. 

کیانی گفت: راهنمایان گردشگری برای دومین بار به استانی می روند تا نماد حیات را به اهتزار درآورند. تیر ماه تصمیم گرفته شد که این استان میزبان راهنمایان گردشگری در اسفند ۹۶ باشد. بعد از زلزله تا قبل از عید تنها رویدادی که نشان دهنده اقدام مثبت برای کرمانشاه باشد همین رویداد راهنمایان است در این برنامه ۴۰۰ راهنمای گردشگری به کرمانشاه می روند.

در این میان ۲۰ نفر از تورگردانان و مدیران دفاتر مسافرتی نیز همراه خواهند شد در بین آنها پوران درخشنده و استاد کزازی به همراه پروفسور هنکلمن نیز حضور دارند. و پس از آن برنامه ای خواهیم داشت که بسته های سفر نوروزی به کرمانشاه ترویج داده شود اینها می تواند خروجی خوبی برای همایش باشد.

در این برنامه همچنین ابوالحسنی تهیه کننده یک برنامه انیمیشن با تاکید بر اینکه شناخت مردم از سفر در حال افزایش است گفت: می توان وقتی به سفری با چند تن از دوستان و یا اقوام می رویم از حضور یک راهنما نیز بهره ببریم و تورهای شخصی راه بیاندازیم برای این موضوع پلت فوری نیز ایجاد خواهیم کرد و تبلیغات و فرهنگ سازی آن را در بخش انیمیشن دنبال می کنیم.

« دنیای سفر » این نوشته را از « خبرگزاری مهر » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1