20 آوریل 2024 - 02:30

سفر آنلاین با بلیط ارزان

24 ژانویه 2018 - 11:10 dsfr.ir/354uk

سفر آنلاین با بلیط ارزان
shortevent.com
سفر هوایی

در ایام شلوغ مثل نوروز و تعطیلات همچنین اعیاد و شهادت خیلی به فکر پیدا کردن بلیط چارتر ارزان قیمت به مسیرهای پرتردد نباشید.

سفر یعنی زندگی و سفر هوایی لذت زندگی است. گام اول سفر هوایی تهیه بلیط هواپیما است. شاید به دلیل گران بودن بلیط هواپیما ترجیح دهیم به طرق دیگر سفر کنیم و یکی از بزرگترین و جذاب ترین لذت های زندگی که سفر هوایی است را از دست بدهیم.

اما تهیه بلیط هواپیما همیشه هم گران نیست فقط کافی است ترفندهای خرید بلیط هواپیما را بلد باشید. یکی از این ترفندها خرید بلیط چارتر است.

بلیط چارتر بلیط هایی است که شرکت چارتر کننده آن را با قیمت های مختلف به فروش می رساند و از مزایای آن معمولا قیمت های پایین تر از بلیط سیستمی است و این ارزان بودن به دلیل این است که اولا بلیط های چارتر امکان کنسلی ندارند و یا با درصدهای جریمه بالاتری کنسل می شوند و یا به لحظه پرواز خیلی نزدیک است که به دلیل اینکه صندلی های هواپیما خالی نماند با قیمت خیلی پایین تری حتی چند ساعت مانده به پرواز به فروش می رسند.

چه موقع بلیط چارتر بخریم؟

خرید بلیط چارتربه عوامل متعددی بستگی دارد که شاید تا به حال نمی دانستید. ما به شما توصیه می کنیم در ایام شلوغ مثل نوروز و تعطیلات همچنین اعیاد و شهادت خیلی به فکر پیدا کردن بلیط چارتر ارزان قیمت به مسیرهای پرتردد نباشید چرا که در این ایام بلیط های چارتر را ممکن است حتی گران تر از بلیط های سیستمی به فروش برسانند و نتوانید بلیط ارزان قیمت پیدا کنید.

مثلا بلیط هواپیما تهران در اعیاد نوروز یا بلیط هواپیما مشهد در زمان شهادت و مناسبت های مذهبی به صورت چارتر و ارزان قیمت خیلی در دسترس نیست. در واقع زمانی که تقاضا برای خرید بلیط هواپیما بالاست بلیط های چارتر گران تر می شود یا کمتر پیدا می شود. پس اگر به دنبال خرید بلیط ارزان هواپیما هستید این عوامل را در نظر بگیرید.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت بلیط هواپیما و بلیط های چارتری فصول مختلف سال است. مثلا شما در فصل های گرم سال می توانید بلیط هواپیما کیش را به صورت چارتر و با قیمت ارزان تر پیدا کنید اما در فصل هایی مثل پاییز و زمستان که کیش بهترین آب و هوا را دارد و تقاضا برای سفر به این شهر زیاد است پیدا کردن بلیط چارتر کمی سخت است و معمولا بلیط های چارتری که در این فصول وجود دارد هم لحظه آخری هستند یعنی چند ساعت مانده به زمان پرواز.

چرا آویتو؟

با فعالیت وب سایت های زیادی در زمینه فروش آنلاین بلیط هواپیما اعتماد کردن به این سایت ها و خرید آسان یکی از دغدغه هایی است که معمولا افرادی که بلیط هواپیما آنلاین خریداری می کنند دارند. آویتو سایتی است که با داشتن کارنامه درخشان در مدت فعالیت خود و سهولت در خرید اینترنتی بلیط و همچنین دسترسی به بیش از 90 درصد مسیرهای داخلی، پشتیبانی 24 ساعته، امکان کنسلی آنی، داشتن لیست محبوب، یافتن اطلاعات کامل پرواز به صورت دقیق و مشخص از جمله ساعت، تاریخ ،قیمت و مسیر و سهولت در خرید بلیط این دغدغه ها را برای مسافرین از بین می برد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « آویتو » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1