28 مارس 2024 - 19:26

ریحون؛ تنها منویی که نیاز دارید

20 دسامبر 2017 - 15:10 dsfr.ir/q215c

ریحون؛ تنها منویی که نیاز دارید
reyhoon.com
سفارش آنلاین غذا

شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که بسیاری از فعالیت های روزمره، باگذشت زمان، شکل سنتی خود را ازدست داده و تبدیل به یک سری فعالیت های هوشمند و اینترنتی شوند.
امروزه با پیشرفت فن آوری و زیادشدن سامانه های هوشمند، دیگر نیازی نیست که برای انجام بسیاری از کارهای روزمره و حتی خاص، وقت زیادی رو صرف کنید و به خیابان های شهر بروید.

 مثلاً دیگر لازم نیست که برای انجام تراکنش های عادی بانکی، در صف های طولانی وقت به ایستید یا برای خرید یک کالای خاص و یا کاربردی به بازارهای شهر بروید؛ چراکه امروزه همه این کارها را تنها با چند کلیک، می توان به صورت آنلاین انجام داد.
 از دیگر قابلیت های زندگی هوشمند، سفارش غذا به صورت آنلاین است. استفاده از سامانه های سفارش آنلاین غذا به شما کمک می کند تا غذای خود را سریع تر و راحت تر انتخاب کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

ریحون، سامانه سفارش آنلاین غذا با بیش از 2000 رستوران خوب شهر است که کار سفارش غذا و سفارش صبحانه را برای شما بسیار آسان کرده است. به کمک ریحون شما می توانید از میان منوی عکس دار رستوران ها، غذای خود را انتخاب کرده و تنها با چند کلیک، در کمتر از 2 دقیقه، سفارش غذا خود را ثبت کنید و آن را در محل دلخواه دریافت کنید. با ریحون دیگر نیازی به منوی های کاغذی ندارید؛ چراکه همه منوها در یک قاب برای شما به نمایش درمی آید؛ سامانه سفارش آنلاین غذا ریحون امکان سفارش غذا در تبریز ، تهران، کرج، مشهد و اصفهان را فراهم کرده است.

حالا خبر خوب این که امکان سفارش غذا در شیراز هم فراهم شده است؛ از دیگر قابلیت های ریحون، تیم پشتیبانی این سامانه است که از آغاز تا پایان و حتی بعد دریافت سفارش، همراه شما خواهد بود تا در صورت نیاز، به سوال ها و نیازهای شما، در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی کند.

1