28 مارس 2024 - 19:58

هفتمین نشست شورای راهبری «تبریز ۲۰۱۸» برگزار شد

14 دسامبر 2017 - 08:30 dsfr.ir/an8xc

هفتمین نشست شورای راهبری «تبریز ۲۰۱۸» برگزار شد
agencytravel.ir
نمایی از شهر تبریز و پارک ایل گلی

معاون گردشگری کشور در نشست شورای راهبری رویداد تبریز ۲۰۱۸ گفت که باید برای اجرای تمام برنامه ها در این شهر نقشه داشته باشیم.

به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، هفتمین نشست شورای راهبری رویداد «تبریز۲۰۱۸» با حضور محمد محب خدایی معاون گردشگری، لیلا اژدری سرپرست دفتر بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری، مرتضی آبدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، حاجی زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل و جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی، اعضای شورای راهبری و کارشناسان معاونت گردشگری برگزار شد.

محمد محب خدایی معاون گردشگری در این نشست گفت: «برای اجرای تمام برنامه ها باید نقشه داشته باشیم، ایده ها و رویدادها باید تکمیل و اجرا شود.»

امسال در نوروز باید شاهد این باشیم که گردشگران بیشتری وارد استان آذربایجان شرقی شوند، باید برنامه ریزی داشته باشیم، در حال حاضر گردشگران ورودی به این استان با ظرفیت ها تناسب ندارد.

معرفی ظرفیت های پزشکی و امکانات درمانی استان آذربایجان شرقی هم از دیگر موضوعاتی است، که باید مورد توجه قرار گیرد، برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های جزیره ای باید حذف شود و هر استان در حوزه ای خاص فعال شود.

محب خدایی با تاکید بر بحث افزایش بهره وری براساس محصول، افزود: «هر استان باید با استفاده از ظرفیت هایی که دارد در حوزه گردشگری ورود پیدا کند و نقشه راه را ترسیم کند.»

معاون گردشگری گفت: «همه باید در این رویداد مشارکت کنند تا شاهد اتفاقات خوبی باشیم.»

مرتضی آبدار مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی در این نشست گفت: «براساس فراخوانی که در استان اعلام شد، ۸۰ شعار به دبیرخانه "تبریز ۲۰۱۸" رسیده است و پس از بررسی های اولیه، شعار مشخص و اعلام می شود.»

برنامه های شب یلدا در استان آذربایجان شرقی با رویکرد "تبریز۲۰۱۸" برگزار می شود، جشنواره تئاتر "تبریزیم" ۲۲ دی ۹۶ به صورت کارناوال افتتاح می شود.

در این جلسه موضوع تقویم برنامه ها و رویدادهای مربوط به «تبریز۲۰۱۸» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

« دنیای سفر » این نوشته را از « خبرگزاری مهر » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1