28 مارس 2024 - 11:29

لذت تازگی فصل بهار در خزان پاییزی را در دبی تجربه کنید

25 اکتبر 2017 - 11:00 dsfr.ir/jj6yz

لذت تازگی فصل بهار در خزان پاییزی را در دبی تجربه کنید
touredubai.ir
سواحل دبی

تور دبی شما را از میان برگ های طلایی پاییزی به میان گل های رنگارنگ بهاری می برد و به شما فرصت لذت بردن از آفتاب ساحلی و آرامش دریا می دهد.

همین که در میان سرما و هوای پاییزی، دلتان برای گرمای دلنشین تابستان و یا نسیم خنکی تنگ شده باشد، نشان می دهد شما به خوبی می توانید مسافر سرزمین خوش و آب هوای دبی شوید.

تور دبی شما را از میان برگ های طلایی پاییزی به میان گل های رنگارنگ بهاری می برد و به شما فرصت لذت بردن از آفتاب ساحلی و آرامش دریا می دهد.

آژانس مسافرتی مقتدرسیر تابان هم برای بهتر استفاده کردن شما از این فرصت استثنایی اطلاعات مفیدی را گردآوری کرده که با استفاده از آن شما به بهترین شکل از سفر خود لذت ببرید.

تور دبی به خاطر نزدیکی به ایران می تواند یکی از کم هزینه ترین سفرهای خارجی محسوب شود. بنابراین شما خیلی راحت می توانید با انتخاب تور لحظه آخری دبی این سفر را تجربه کنید. در این سفر شما هم می توانید خیلی لوکس و لاکچری به گران ترین رستوران ها بروید و در پارک ها تفریح کنید یا اینکه در سفری ارزان به دبی از موزه ها بازدید کنید و به ساحل و پارک های عمومی بروید.

با خودروی شخصی سفر کنید!

وقتی با خانواده سفر می کنید، اجاره ماشین یکی از بهترین راه ها برای راحتی گشت و گذار و البته صرفه جویی در هزینه های جابه جایی به شمار می رود، شما می توانید با چند راهکار ساده خودروی مناسب خود را کرایه کنید.

به گزارش ویرلن؛ چون کرایه ماشین نیاز به ضمانت مناسب دارد، به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم که پیش از سفر هم زمان با دریافت گواهیامه بین المللی از کانون جهانگردی و اتوموبیل رانی به یکی از شرکت های بین المللی خودرو که در ایران هم شعبه دارند مراجعه کنید تا مراحل دریافت خودرو مورد نظرتان در دبی ساده تر پیش رود.

به دیدن بزرگ ترین دیوار گل های بهاری بروید

بعد از اینکه وارد دبی شدید، پیش از آنکه به مراکز خرید بزرگ و چشم گیر این شهر قدم بگذارید، حتما به باغ شگفت انگیز گل ها در دبی یا همان Miracle Garden سر بزنید. این باغ در سال ۲۰۱۳ و در روز ولنتاین بازگشایی کردند. در ماه اول بیش از ۲۰۰ هزار نفر برای دیدنش روانه این منطقه شدند و حالا سالانه میلیون ها نفر از آن بازدید می کنند. دیوار گلی که در حاشیه این منطقه بنا شده و کل باغ را محصور کرده در جهان از نظر درازا بی همتاست و بسیاری از سازه های دیگر همچون خانه ی واژگون یا گنبدهایی از گل تا به حال به این شکل ساخته نشده بودند.

دبی یکی پر بازدیدترین مقاصد گردشگری دنیا و خانه چند مورد از رکوردشکن ها - از بلندترین برج دنیا تا شلوغ ترین فرودگاه بین المللی - است، برای همین به همه ی مسافران پیشنهاد می شود که از همه ی امکانات این شهر به بهترین صورت استفاده کنند. یکی از این مهم ترین امکانات وایلدوادی و یا پارک آبی دبی است که استفاده آن در این فصل هیجانی بی تکرار دارد.

هیجان را در بلندترین سرسره ی آبی جهان تجربه کنید

برای ورود به این پارک ابتدا قد شما را اندازه می گیرند و براساس آن قیمت ورودی به شما علام می کنند! حالا که وارد پارک شدید زمان را از دست ندهید و به سرعت به سمت سرسره ی جمیرا اِسکِرا، بلندترین سرسره ی آبی خارج از ایالات متحده ی آمریکا بروید.

این سرسره ارتفاعی به اندازه ی ۳۲ متر دارد. هنگامی که در کپسول آن قرار می گیرید این امکان برایتان فراهم می آید که این ارتفاع را با سرعتی بالغ بر ۸۰ کیلومتر در ساعت طی کنید و در استخری پر از آب پرتاب شوید و احتمالاً لذت سقوطی آزاد با چنین سرعت و شتابی، شما را وسوسه می کند تا دوباره و دوباره از پله های این سرسره بالا بروید و این کار را تکرار کنید.

یک روز از سفر را در این پارک باشید و بعد از این سرسره، مَستر بِلستر، سرسره ی گردابی، رودخانه ی خروشان، رودخانه ی آرام، جزیره بازی ها و استخر ماهی ها را هم امتحان کنید.

گران ترین بستنی دنیا با روکش طلا را بخورید

در این سرزمین آرام شما می توانید تجربه ی متفاوتی از سفر داشته باشید، می توانید به محله های قدیمی دبی بروید و از دست فروش های محلی غذای محلی بسیار ارزان بخرید و یا به رستوران اتمسفر در طبقه ی ۱۲۲ برج خلیفه، مرتفع ترین برج ساخته شده به دست انسان بروید و خوشمزه ترین غذاهای دریایی را با منظره ی کل شهر نوش جان کنید و بعد از آن یکی از گران ترین بستی های دنیا را در خیابان الجمیرا و در بستنی فروشی اسکوپی پارلور (Scoopi Parlour) میل کنید. این بستی که در کاسه های ورساچه ی اصل سرو می شود از ترافل ایتالیایی، زعفران ایرانی، وانیل ماداگاسکار و ورقه های طلای ۲۴ عیار تشکیل شده است و هر اسکوپ آن بالغ بر ۳۰۰۰ درهم قیمت دارد.

اما اگر هر کدام از این پیشنهادهای با برنامه ی سفر شما هم خوان نیست، شما خیلی ساده می توانید به یکی از چندین مراکز خرید برجسته و مشهور دبی بروید و در کنار خرید از یکی از مشهورترین رستوران های بین المللی غذای دلخواه خود را تهیه کنید.

از بزرگ ترین مرکز خرید دنیا خرید کنید

خب به طور طبیعی دبی مال اولین انتخاب گردشگران است، مرکز خریدی بزرگ با ۱۲۰۰ مغازه و ۱۶۰ کافه و رستوران. این مکان که به مترو هم نزدیک است بهترین مکانی است که شما به همراه فرزندانتان می توانید خرید کنید. آکواریوم بزرگ دبی، اسکیت روی یخ، محیط بازی سگا، Kidzania (دنیایی شگرف که در آن بچه ها نقش آدم بزرگ ها را بازی می کنند)، زمین بازی، قطار بچه ها و ... . همه این مرکز خرید پیش بینی شده اند، در واقع اگر شروع به گردش با بچه ها کنید احتمالا به خرید نرسید!

تنوع، امکانات متفاوت سرگرمی و تفریحی دبی را به یکی از جذاب ترین مقصدهای گردشگری ایرانی ها تبدیل کرده است. برنامه ریزی برای حضور در اینجا آنقدر ساده است و به هر گردشگری با هر مبلغ هزینه و امکانات فرصت لذت بردن از زمان سفر می دهد که بسیاری از ایرانی ها ترجیح می دهند تعطیلات عید را که زمان مناسبی برای تفریح و استراحت است در این شهر بگذرانند به همین دلیل از هم اکنون بسیاری از هم وطنان تور دبی نوروز 97 را برای سفر نوروزی خود انتخاب می کنند.

1