29 مارس 2024 - 16:33

برترین فرودگاه های آسیا در تایلند

18 اوت 2017 - 18:00 dsfr.ir/vs7qm

برترین فرودگاه های آسیا در تایلند
heidelbergcement.com
فرودگاه بین المللی سووارنابومی

تایلند را همه می شناسیم، کشوری توریست پذیر و بسیار زیبا. به همین دلیل دولت این کشور فرودگاه های بین المللی زیادی در شهرهای مختلف ساخته است.

تایلند را همه می شناسیم، کشوری توریست پذیر و بسیار زیبا. درست به همین دلیل هم جاذبه های گردشگری تایلند همواره مورد توجه گردشگران سراسر جهان قرار داشته است. از طرفی برای حمل و نقل مسافران فرودگاه های بین المللی زیاد در نقاط مختلف این کشور وجود دارد. این فرودگاه های تایلند دارای امکانات نسبتا خوب و پیشرفته ای هستند و روزانه مسافران زیادی را به تایلند می آوردند و از تایلند به مقاصد مختلف در دنیا می رسانند به طور کلی می توان گفت تور تایلند یکی از محبوبترین تورهای دنیا است.

در این مقاله قصد داریم به معرفی مختصر برترین فرودگاه های بین المللی کشور تایلند بپردازیم؛ اگر شما هم علاقه مند به کسب اطلاعاتی در این زمینه هستید، حتما با ما همراه باشید.

فرودگاه بین المللی سووارنابومی

فرودگاه بین المللی سووارنابومی یکی از بهترین و معروف ترین فرودگاه های بین المللی تایلند است که درفاصله 30 کیلومتری شهر بانکوک قرار دارد. این فرودگاه همگانی که با کد یاتا BKK شناخته می شود یک باند فرود آسفالت با طول باند 4900 متر دارد. جالب است بدانید این فرودگاه 2 متر بالا تر از سطح دریا قرار دارد. این فرودگاه در سال 2006 افتتاح شده است و امروزه به عنوان یکی از دیدنی ترین فرودگاه های جهان شناخته می شود. جالب است بدانید خورعنوان مرکز اصلی سفرهای هوایی در جنوب شرقی آسیا متعلق به فرودگاه بین المللی سووارنابومی است. این فرودگاه تنها 1 ساعت با شهر فاصله دارد.

اگر شما هم قصد سفر به تایلند و شهر بانکوک آن را دارید، بدون شک در بدو ورود به این فرودگاه محو شکوه و عظمت آن خواهید شد. به یاد داشته باشید که این فرودگاه همواره جزء برترین فرودگاه ها در سراسر جهان بشمار می رفته است.

فرودگاه بین المللی دن موئنگ

به گزارش ویرلن؛ فرودگاه بین المللی دن موئنگ نیز در شهر بانکوک قرار گرفته است. این فرودگاه که علاوه بر همگانی بودن نظامی نیز هست با کد یاتا DMK شناخته می شود. 3 متر از سطح دریا فاصله دارد و دارای یک باند فرود آسفالت با طول باند 3700 متر است. این فرودگاه به عنوان یکی از پر رفت و آمد ترین فرودگاه های تایلند شناخته می شود. نکته جالب ان که این فرودگاه به نام فرودگاه قدیمی بین المللی تایلند نیز شناخته می شود در واقع فرودگاه بین المللی دن موئنگ یکی از قدیمی ترین فرودگاه های بین المللی آسیا و جهان است.

فرودگاه بین المللی چیانگ مای

فرودگاه بین المللی چیانگ مای یکی دیگر از فرودگاه های مطرح و پر امکانات تایلند است که پرواز های بین المللی زیادی در آن انجام می شود. بیشتر پرواز های چارتر نیز در همین فرودگاه انجام می شود. این فرودگاه که در استان چیانگ مای کشور تایلند قرار دارد؛ با 10 شرکت هواپیمایی کار می کند و سالانه بیشتر از 2 میلیون نفر مسافر جابه جا می کند. رستوران های این فرودگاه بسیار معروف است. در این رستوران ها شما می توانید انواع بهترین غذاهای تایلندی و اروپایی را تهیه و نوش جان کنید.

فرودگاه بین المللی هت یای

فرودگاه بین المللی هت یای یک فرودگاه مسافربری همگانی است که با با کد یاتا HDY شناخته می شود. این فرودگاه بین المللی یک باند با طول 3050 متر دارد و در ارتفاع 27 متری از سطح دریا قرار گرفته است. این فرودگاه نیز یکی از پر رفت و آمد ترین فرودگاه های کشور تایلند است و بیشتر برای پرواز های چارتر استفاده می شود. این فرودگاه همچنین دارای باند آسفالت است.

بعد از فرودگاه ها بین المللی و معرفو بانکوک و پوکت، می توان فرودگاه هت یای را از برترین فرودگاه های این کشور آسیایی بشمار آورد که همواره در ساعات مختلف روز مملو از جمعیت بوده است.

در آخر می توان گفت شما می توانید با مراجعه به آژانس خدمات هواپیمایی با خیال راحت رزرو هتل خود را انجام داده و یا بلیط هواپیما چارتری یا سیستمی خود را تهیه کنید. از بهترین و معروف ترین شهرهای تایلند می توان به پوکت، پاتایا و بانکوک اشاره کرد، که هر کدام زیبایی های خود را دارا هستند.

منبع: http://www.jadehayesabz.ir

1