18 آوریل 2024 - 17:31

معرفی ایران هتل آنلاین

1 اوت 2017 - 09:10 dsfr.ir/p79n2

معرفی ایران هتل آنلاین
IranHotelOnline
سامانه رزرو هتل IHO

با چند کلیک و به سادگی در هر کجای ایران که قصد داری سفر کنی و برای اقامت راحت و آسوده و با آرامش کامل به رزرو هتل بپردازین.

بی‌حوصله از دغدغه‌های تمام‌نشدنی زندگی، خودت را به دست فضای مجازی سپرده‌ای که ناگهان تصویر یکی از دوستانت را می‌بینی. دوستی که او هم مثل تو گرفتاری دارد. ولی همیشه در کنار مشغله‌های کوچک و بزرگش، جایی را برای سفر خالی می‌گذارد. دوستت انگار جزء گروهی است که خوب فهمیده‌اند لذت بردن از زیبایی‌های زندگی حق مسلمشان است و این خود آن‌ها هستند که می‌توانند تصمیم بگیرند از زندگی‌ا‌شان بهشت بسازند یا آن را تبدیل به عذابی دائمی کنند؟

راستی چه می‌شد اگر تو هم می‌توانستی مثل آن‌ها باشی؟ مثل دوستت و افرادی که همیشه سبک زندگی‌شان را تحسین کرده‌ای. آن‌ها که سفر را جزء لاینفک زندگی‌شان می‌دانند. لذت پیاده‌روی در ماسه‌های گرم کویر را چشیده‌اند. ریه‌ها را از عطر درختان جنگل پر کرده‌اند. از فراز قله‌های کوه، به نظاره‌ی شهر نشسته‌اند و به تماشای آثار باستانی در شهرهای دور رفته‌اند. حق انتخاب با خود توست. اینکه کنج عزلت بنشینی یا مثل آن‌ها هوشمندانه راهی سفر شوی!

"هوشمندانه سفر کنید". این شعار، سرلوحه گردانندگان سایت "ایران هتل آنلاین" است. شبکه ایران هتل با نام اختصاری آی‌هو (IHO) به عنوان بزرگترین پرتال رزرواسیون آنلاین هتل‌های ایران فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرده است. این شبکه که به شرکت سفرپردازان رایان کیش تعلق دارد با هدف ارائه خدمات هرچه بهتر به آن‌هایی که علاقه‌مند به گردشگری هستند، امکانات ویژه‌ای در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا به آن‌ها آرامش، لذت و خاطره را در سفری هوشمندانه هدیه دهد.

در صفحه اول سایت، نمایش لیست کامل و رزرو هتل های ایران بر اساس حروف الفبا همراه با معرفی هتل‌های هر شهر، به مخاطب این امکان را می‌دهد که با انتخاب هتل مورد نظر، آسایش را تجربه کند. با کلیک روی گزینه "هتل‌های یک شهر"، جزییاتی درباره هر هتل، مشاهده می‌شود و در صفحه مربوط به هر شهر اطلاعاتی از جمله نقشه شهر، فهرستی از مناطق و مراکز محبوب اعم از گردشگری، مذهبی، تاریخی و خرید که با انتخاب هر گزینه، موقعیت نزدیک‌ترین هتل‌ها به آن نقطه، نشان داده می‌شود. هتل‌های پیشنهادی، آخرین نظرات و امتیازدهی‌های کاربران به هر هتل و معرفی مناطق گردشگری شهر مقصد، اطلاعات دیگری هستند که گردشگر را در انتخاب بهتر، کمک می‌کند.

IranHotelOnline

هزینه‌ها همیشه بخش مهمی از دغدغه‌های افرادی را که قصد سفر دارند تشکیل می‌دهد. این مشکل در سایت "ایران هتل آنلاین" به آسانی قابل حل است. عضویت در خبرنامه سایت و اطلاع از آخرين تخفيف‌هاي هتل‌ها، كدهاي تخفيف و تخفيف‌هاي مخفي و گاه تا سقف 70 درصد، یکی از این روش‌ها است. راه دوم، "عضویت هیجان‌انگیز" است که تنها با عضویت در کانال تلگرامی "ایران هتل"، برای اعضا، امکان برخورداری از تخفیف‌های ویژه را در هتل‌های سراسر ایران، فراهم می‌کند.

یکی از مزایای سایت "ایران هتل آنلاین"، رزرواسیون آسان است. برای این کار، کافی است گزینه "رزرو هتل" از صفحه اصلی یا صفحات مربوط به هر هتل، انتخاب شود و بازه زمانی سفر، مشخص گردد. در نوار مربوط به انتخاب هتل، نام هتل و تاریخ ورود و خروج تعیین می‌شود. بلافاصله مشخصات کامل هتل، در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. از عکس‌های مربوطه تا اعلام فاصله‌اش تا فرودگاه، دلایل انتخاب، توضیحات ویژه و مقررات حاکم بر آن. امتیاز هتل، موقعیتش در نقشه شهر مقصد و انواع اتاق‌ها و سوییت‌هایی که در این مجموعه‌ اقامتی وجود دارند، اطلاعات دیگر این صفحه خواهد بود. حالا مخاطب می‌تواند با انتخاب یکی از گزینه‌ها و درخواست رزرو، شرایط آسان رزرو آنلاین را تجربه کند .

همیشه دوست داشتی به تبریز، کیش ، اصفهان و یا شیراز سفر کنی. با رزرو هتل در اصفهان به میدان نقش جهان اصفهان سر بزنی. به تماشای کاخ هشت بهشت بروی و کنار سی و سه پل، قدم بزنی. بعد از اصفهان، عازم شیراز شوی و قبل از آن با کمترین دغدغه یکی از هتل های شیراز رو برای اقامت رزرو کنی . دیدن نارنجستان قوام، مسجد وکیل، زیارت شاهچراغ و حضور در کنار مقبره لسان‌الغیب، از آرزوهای دیرینه‌ات بوده است. دوستت را بار دیگر مجسم می‌کنی و یکدفعه تصمیمی را می‌گیری که همیشه در انتخابش مردد بودی. تصمیمی هوشمندانه. شاید هوشمندانه‌ترین تصمیم زندگی‌ات. حالا با کمک "ایران هتل آنلاین"، تو هم می‌توانی گمشده‌ای را که سال‌ها در جستجویش بودی پیدا کنی و زندگی را با طعمی متفاوت بچشی. طعمی آنچنان شیرین که حتی در خیالت هم نمی‌گنجد. با چند کلیک و به سادگی در هر کجای ایران که قصد داری سفر کنی و برای اقامت راحت و آسوده و با آرامش کامل به رزرو هتل های تبریز ، رزرو هتل های کیش و هر شهر دیگری از ایران بپردازین.

شما هم می توانید "هوشمندانه سفر کنید". سفر به خیر. 

1