28 مارس 2024 - 21:57

پرواز بندرعباس-مسقط راه اندازی می شود

18 ژوئن 2017 - 11:50 dsfr.ir/bw7fa

پرواز بندرعباس-مسقط راه اندازی می شود
bandarabbas.airport.ir
فرودگاه بندر عباس

مدیرکل میراث فرهنگی #هرمزگان از پیگیری ها برای راه اندازی خط پروازی مسقط - #بندرعباس و بلعکس جهت سهولت تردد بین ایران و عمان خبر داد.

محسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح طرح راه اندازی خط پروازی مسقط - بندرعباس و بلعکس بیان داشت: در سفر اخیر به کشور عمان درخواست های زیادی از سوی عمانی ها برای راه اندازی خط پروازی مستقیم بین بندرعباس و مسقط وجود داشت و یکی از شرکت های خدمات مسافری در عمان جهت راه اندازی این خط پروازی اعلام آمادگی کرد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر عمانی ها بیش ترین درخواست برای دریافت خدمات پزشکی در ایران دارند و بیشتر به شهر شیراز سفر می کنند. در حالی که پزشکان مجرب و خوبی در حوزه چشم پزشکی، زیبایی ها و سایر حوزه ها در استان هرمزگان وجود دارد. نکته جالب هم درخواست عمانی ها برای حضور در بندرعباس بود.

ضیایی اظهار داشت: در حال حاضر چند پزشک متخصص و خوب استان هرمزگان به طور فصلی در مسقط جهت ارائه خدمات درمانی حاضر می شوند. از این رو بندرعباس می تواند مقصد ارزان تری نسبت به شیراز و یا سایر شهرهای کشور برای عمانی ها باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان تصریح کرد: پیگیری ها با توجه به درخواست سرمایه گذار بخش خصوصی که وی هم ایرانی ساکن در عمان است، ادامه دارد و امیدواریم طی سال جاری شاهد راه اندازی خط پروازی مستقیم بین مسقط و بندرعباس باشیم.

وی ابراز داشت: مقدمات کار صورت گرفته و سرمایه گذار آمادگی خود برای چارتر یک هواپیما در این مسیر را اعلام کرده است و با گرفتن مجوزهای قانونی انشاالله شاهد افزایش توریست های درمانی هم در استان هرمزگان به خصوص شهر بندرعباس باشیم.

1