29 مارس 2024 - 02:54
رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی:

مجوزهای ساخت و ساز هتل در مشهد، کارشناسی نیست

18 ژوئن 2017 - 11:00 dsfr.ir/fu6g9

مجوزهای ساخت و ساز هتل در مشهد، کارشناسی نیست
توچال سیر
هتل آسیا مشهد

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: متأسفانه مجوزاتی که برای ساخت و ساز #هتل هم اکنون در #مشهد داده می شود به هیچ عنوان کارشناسی نیست.

محمد قانعی بیان کرد: هم اکنون به علت تعداد بسیار کم زائر در دومین سال متوالی که عمده علل آن نبود بسته کامل خدمات گردشگری زیارت در مشهد و کاهش تعداد مسافران خارج به مشهد مقدس بوده ظرفیت اشغال در هتل های این شهر به 20 درصد رسیده و با وجود واحدهای اقامتی متنوع و سرویس های مناسبی که ارائه می دهند اما باز مجبور به ارائه خدمات خود با 70 درصد تخفیف هستند.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی تأکید کرد: با وجود این وضعیت شاهد هستیم که حدود 200 هتل دیگر در خراسان رضوی در دست ساخت بوده که این موضوع از نظر اقتصادی به هیچ عنوان دارای توجیه نیست.

قانعی تأکید کرد: اگر این تعداد هتل جدید در مشهد به بهره برداری برسند شاهد بحران رکود هتلداری در شهر مشهد بوده و ممکن است مشکلات اقتصادی زیادی در این صنعت به وجود آید.

وی بیان کرد: مالیات بر ارزش افزوده نیز یکی از مشکلاتی است که برای فعالان در حوزه هتل داری در خراسان رضوی وجود داشته و اعتراض تعداد زیادی از افراد را در این زمینه به وجود آورده است.

« دنیای سفر » این نوشته را از « خبرگزاری تسنیم » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1