28 مارس 2024 - 18:31

سازمان ترامپ در پی راه اندازی هتل های زنجیره ای «ایده آمریکایی»

10 ژوئن 2017 - 12:30 dsfr.ir/q646f

سازمان ترامپ در پی راه اندازی هتل های زنجیره ای «ایده آمریکایی»
tripwire.com
هتل ترامپ Trump Hotel

پسران دونالد #ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده اظهار کردند که شرکت شان در حال راه اندازی #هتل های زنجیره ای جدید با الهام از کمپین پدرشان است.

به گزارش نیویورک تایمز، سازمان ترامپ خواستار زنجیره جدیدی از بازار «ایده آمریکایی» شد و بیان کرد که با راه اندازی سه هتل در می سی سی پی شروع به کار می کند. در یک مهمانی در برج منهتن، جونیور دونالد ترامپ اظهار کرد ما بسیاری از مکان ها و شهر ها را دیده ایم و بسیاری از داستان ها را شنیده ایم.

همچنین شرکت اعلام کرد که نخستین هتل از ده ها هتل این زنجیره با نام «قلعه» شناخته خواهد شد که همچنان در دست ساخت و ساز در می سی سی پی است. هتل «قلعه» از پایین تا بالای کلیولند در می سی سی پی در منطقه دلتا که صنعت گردشگری موسیقی «بلوز» در آنجا به طور قابل توجهی چشمگیر است، ساخته شده است.

چهار هتل می سی سی پی متعلق به هتل داری چاولا است. هتل داری چاولا شامل 17 هتل تحت نام های مختلف تجاری است. هتل های چاولا در اواخر V. K تأسیس شد. چاولا که به عنوان کسی که پناهنده جنگ از هند است معرفی می شود و پسرش دینش چاولا شرح داد که پدرش به عنوان یک مهاجر قانونی از کانادا به ایالات متحده آمده است. چاولا اعلام کرد که این هتل «قلعه» 20 میلیون دلار می ارزد. سه هتل دیگر «ایده آمریکایی» نیز در دلتا در کلیولند، کلارکسدیل و گرین ویل خواهند بود و همچنین در ادامه اعلام کرد شرکتش هتل هایش را بازسازی خواهد کرد و هر بازسازی حدود 1.5 میلیون دلار هزینه خواهد داشت، همچنین گفت: این بازسازی ها 8 ماه طول می کشد.

کاتلین کلارک، یک استاد متخصص اخلاق دولت و حقوق در دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس گفت: آنها در حال تجارت در ایالت های قرمز هستند و من تعجب نمی کنم که خانواده ترامپ از موقعیت سیاسی خود برای بهره برداری در تجارت خود استفاده کنند.

کارشناس اخلاق دولت نیز نگران هستند که توسعه دهندگان به دنبال نفع به رئیس جمهور مشتاق در زنجیره جدید کمک کنند. اریک دانزیگر، مدیرعامل شرکت ترامپ بیان کرد او می تواند با اعتماد به نفس شرکت خود را از هرگونه مشکل اخلاقی با بررسی کامل دور نگه دارد. دانزیگر گفت نام تجاری «ایده آمریکایی» به دنبال تاریخ و میراث شهرهای کوچک با استفاده از مصنوعات و مواد محلی گرفته شده است.

« دنیای سفر » این نوشته را از « روزنامه فرصت امروز » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1