28 مارس 2024 - 21:25

در کشور امپراتوری ها چگونه گشت و گذار کنیم؟

10 ژوئن 2017 - 17:00 dsfr.ir/3b27d

در کشور امپراتوری ها چگونه گشت و گذار کنیم؟
travelnewsdigest.in
رقص محلی در کره جنوبی

در این مقاله به مهیج ترین فعالیت هایی که می توان در طول #تور مسافرتی به کره ی جنوبی انجام داد می پردازیم.

کره جنوبی یکی از زیباترین کشورهایی است که می توانید در آسیا با آن برخورد کنید. کره از نظر تاریخی و قدمت، یکی از فوق العاده ترین آثار را در اختیار گردشگران تورمسافرتی قرار می دهد، از این گذشته فرهنگ و سننی که همواره در این سرزمین زنده نگه داشته شده، این کشور را به یکی از جذاب ترین نقاط گردشگری برای انواع تور مسافرتی بدل کرده، به صورتی که همواره می توان نشانی از انواع تور مسافرتی خارجی را در جای جای این کشور مشاهده کرد.

در این مقاله به مهیج ترین فعالیت هایی که می توان در طول تور مسافرتی به کره ی جنوبی انجام داد می پردازیم.

اقامت در خانه های سنتی

اگر تورمسافرتی خود را به کره ی جنوبی اختصاص داده اید، لازم است به جای اقامت در هتل های کلیشه ای، شبی را در یکی از خانه های سنتی کره ی جنوبی اختصاص دهید. فضای این خانه ها به طرز خارق العاده ای جذاب و فوق العاده است. پنجره های کوچک، سقف چوبی، باغ‍ های فانتزی اطراف خانه، همه و همه اقامتی سرشار از آرامش را در اختیار شما قرار می دهند.

کوهنوردی

کوهنوردی در کره به عنوان یک فعالیت گروهی شناخته می شود. در حین سفر اهالی تیم کوهنوردی با هم به گفتگو می پردازند و همین جریان، زمینه ای را برای دوستی فراهم می کند. این ورزش در کره بسیار رایج است و به صورت جدی و حرفه ای مورد استقبال طبیعت دوستان قرار می گیرد. می توانید به همراه تور یک روزه کوهنوردی، معاشرتی فوق العاده با کره ای ها داشته باشید و بیش از پیش با رسوم آنها آشنا شوید.

مراسم مدیتیشن

اگرچه دین جامعی برای کشور کره ی جنوبی تعریف نشده است، اما می توان بوداییسم را به عنوان رایج ترین دین در این کشور قلمداد کرد. می توانید توریک روزه ای را به شرکت در مراسم خاص بودایی اختصاص دهید و در مراسم مدیتیشن و مراقبه شرکت کنید. به طور حتم گذراندن یک روز به سبک و سیاق بودائی ها از جذاب ترین بخش های تورمسافرتی شما خواهد بود. به این نحو ساعت 4 صبح از خواب بیدار می شوید، مراسم دعا را به جا می آورید و به سبک گیاه خواران غذا میل می کنید. اگر به شرکت در این مراسم علاقه مند هستید، می توانید در روزهای پنج شنبه پس از گذراندن آموزش های اولیه، توریک روزه ای را به این سبک در کره بگذرانید.

شرکت در تور دوچرخه سواری

کشور کره ی جنوبی یکی از پاک ترین طبیعت های جهان را دارد، به همین خاطر شاید عجیب به نظر نرسد که دوچرخه جزوی از محبوب ترین وسایل نقلیه در کره ی جنوبی باشد. می توانید به همراه توریک روزه ی دوچرخه سواری سری به طبیعت اطراف بزنید.

غذاهای فوق العاده کره ای را فراموش نکنید

طعم غذاهای کره ای، خاص و فوق العاده اند، به همین خاطر است که این روزها شاهد منوی غذاهای کره ای در لیست غذاهای رستوران های تراز اول دنیا هستیم، اگرچه باید اشاره کرد که پیدا کردن یک رستوران سنتی در کره ی جنوبی کار ساده ای نیست و اغلب رستوران ها غذاهای بین المللی و منوی انگلیسی سرو می کنند. اگر در قالب تورمسافرتی به کره ی جنوبی سفر کرده اید و دلتان می خواهد طعم ناب غذاهای این سرزمین را بچشید، بهتر است که کمی از خیابان های اصلی فاصله گرفته و در خیابان های فرعی به دنبال رستوران های فوق العاده ی محلی باشید.

1