28 مارس 2024 - 19:59

نهمین نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری اصفهان گشایش یافت

24 می 2017 - 11:50 dsfr.ir/bi49g

نهمین نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری اصفهان گشایش یافت
tourismexpo.ir
نهمین نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری اصفهان

نهمین نمایشگاه #گردشگری و #هتلداری اصفهان، همزمان با نخستین #نمایشگاه تجهیزات هتل، رستوران، فست فود و کافی شاپ در #اصفهان گشایش یافت.

این نمایشگاه در چهار سالن نمایشگاهی به وسعت 8500 متر مربع فضای نمایشگاهی و با حضور یکصد مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، اردبیل، مازندران و چهارمحال بختیاری در حال برگزاری است که از نظر فضای فیزیکی نسبت به سال گذشته در حدود 30 درصد رشد داشته است.

حضور آژانس ها و دفاتر مسافرتی، هتل ها، مراکز سیاحتی و تفریحی، مراکز بوم گردی، انجمن ها، نشریات و ارایه دهندگان خدمات و تجهیزات هتلینگ، رستوران، فست فود و کافی شاپ، این نمایشگاه را به فضایی رقابتی برای ارایه آخرین دستاوردها و خدمات این صنعت و زیرشاخه های آن تبدیل می کند. همچنین حضور سفارت روسیه، سفارت اندونزی و سفارت مالزی در قالب مشارکت کننده و برگزاری همایش گردشگری پایدار برای توسعه و همایش استارتاپ و کارآفرینی در گردشگری از ویژگی های این نمایشگاه است.

گفتنی است؛ نهمین نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری اصفهان، همزمان با نخستین نمایشگاه تجهیزات هتل، رستوران، فست فود و کافی شاپ تا پنجم خرداد ماه از ساعت 16 تا 22 روزهای مذکور آماده بازدید علاقمندان و متخصصان این صنعت است.

1