18 آوریل 2024 - 09:04

اصفهان در آینه اسناد سعدآباد

22 می 2017 - 12:40 dsfr.ir/t69ub

اصفهان در آینه اسناد سعدآباد
روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد
موزه آلبوم های سلطنتی و اسناد سعدآباد

همزمان با هفته میراث #فرهنگی، #موزه آلبوم های سلطنتی و اسناد مجموعه فرهنگی تاریخی #سعدآباد در نمایشگاهی در #اصفهان به نمایش در می آید.

به گزارش روابط عمومی مجموعه سعدآباد، لادن تاج بخشیان - مسئول موزه آلبوم های سلطنتی و اسناد سعدآباد - با اعلام این خبر گفت: این موزه به منظور تعامل بیشتر و توسعه روابط خود با دانشگاه ها و نهادهای فرهنگی و به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی نمایشگاهی را با عنوان «اصفهان در آینه اسناد سعدآباد» با مشارکت دانشکده ادبیات دانشگاه اصفهان و شهرداری این شهر برگزار می کند.

وی افزود: این نمایشگاه مجموعه تصاویری از اصفهان در دهه های 30، 40 و 50 خورشیدی را نمایش می دهد که اکثر تصاویر آن را ابنیه تاریخی این شهر در بر می گیرد.

او از دیگر برنامه های این نمایشگاه را پخش پاورپوینت، معرفی موزه آلبوم های سلطنتی و اسناد سعدآباد و آثار آن و سپس نمایش فیلمی با عنوان «اصفهان» به کارگردانی حسین ترابی محصول سال 1352 دانست که برای نخستین بار به نمایش درمی آید.

اوی افزود: فیلم «اصفهان» روایت گر اصفهان و برخی از هنرهای نفیس و سنتی این شهر است که ساعت 10 صبح اول خرداد ماه در سالن صائب دانشکده ادبیات دانشگاه اصفهان و ساعت 17 همان روز در سالن همایش های کتابخانه مرکزی شهرداری شهر اصفهان به نمایش در می آید.

بازدید از این نمایشگاه از یکم تا 7 خرداد هر روزه از ساعت 9 تا 19 به گالری شماره یک کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان امکان پذیر است.

1