25 آوریل 2024 - 20:39

شکایت از سلطه غیرقانونی ترامپ بر صنعت هتلداری نیویورک

14 می 2017 - 13:00 dsfr.ir/b97k4

هتل ترامپ در لاس وگاس

مالک یک #هتل بزرگ و #رستوران در #نیویورک به جمع شاکیان "دونالد ترامپ" در پرونده سلطه بر صنعت #هتلداری این شهر پیوست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان؛ "اریک گود"، مالک هتل بزرگ "باوری" و رستوران "واورلی" در نیویورک، به جمع شاکیان "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، پیوست.

در این شکایت که علیه ترامپ مطرح شده است، تعدادی از هتلداران نیویورک حضور دارند و رئیس جمهور را به سوء استفاده از قدرت و انحصاری کردن صنعت هتلداری نیویورک به سود خود متهم کرده اند.

"اریک گود" معتقد است ترامپ در رونق دادن کسب و کار خود کاملا ناعادلانه از منابع موجود و سرمایه گذاری های خارجی استفاده می کند. "گود" و دو شاکی دیگر در این پرونده، مدارکی ارائه دادند که نشان می دهد کارکنان دولت و مقامات خارجی فقط در رستوران و هتل هایی سرمایه گذاری و یا فعالیت تجاری دارند که ترامپ از آن ها منفعت اقتصادی می برد.

با انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا، این نگرانی بوجود آمد که وی از قدرت اجرایی خود به سود توسعه و افزایش سودآوری امپراتوری تجاری اش استفاده کند. وی مدعی شد تمام امور تجاری مربوط به املاک و شبکه هتلداری خود را به پسرانش واگذار خواهد کرد؛ اما نمی توان متصور شد ترامپ قدمی در جهت افزایش سود فعالیت تجاری پسرانش برندارد.

1