23 آوریل 2024 - 12:55
معاون رئیس جمهوری در نشست با معاونان، مشاوران و مدیران کل ستادی و استانی تأکید کرد

مشارکت، شاه بیت موفقیت ها در برگزاری نوروز متفاوت 96

17 آوریل 2017 - 14:20 dsfr.ir/zs3wr

مشارکت، شاه بیت موفقیت ها در برگزاری نوروز متفاوت 96
کانال تلگرام زهرا احمدی پور
نشست رئیس سازمان میراث فرهنگی با معاونان، مشاوران و مدیران کل ستادی و استانی

زهرا احمدی پور در نشست با معاونان، مشاوران و مدیران کل ستادی و استانی گفت: شاه بیت موفقیت ها در برگزاری نوروز متفاوت 96 را مشارکت عنوان کرد.

زهرا احمدی پور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نشست با معاونان، مشاوران و مدیران کل ستادی و استانی، که صبح امروز 28 فروردین 96 در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران آغاز به کار کرد، ضمن خیرمقدم گویی به حاضران جلسه و تبریک اعیاد پیش رو، گفت: «امیدوارم بتوانیم با کمک هم از منظر فرصت های گردشگری اوقات خوبی برای ملت بزرگ ایران فراهم کنیم. همچنین با کمک هم ظرفیت های خوبی برای مراقبت از میراثی ایجاد کنیم که محافظت از آن به ما محول شده است و هم زمان بتوانیم هویتی را که از مسیر این سازمان باید مدیریت شود حفظ کنیم.»

او افزود: «از زحمات تک تک شما برای برگزاری نوروز 96 - که سعی شد در آن خدمات متفاوتی عرضه شود - تشکر می کنم. همه این ها نشان دهنده آن است که اگر در قالب برنامه ریزی مشارکتی عمل کنیم موفیقت خوبی به دست می آید. تمام تلاش ستاد مرکزی خدمات سفر نیز این بود که نوروز متفاوت را با برنامه ریزی و همفکری همه استان ها و همه مجموعه های مرتبط به بهترین نحو ممکن با عرضه خدمات متفاوت و رعایت حقوق شهروندی برگزار کند.»

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شاه بیت موفقیت ها را در برگزاری نوروز متفاوت 96 را مشارکت برشمرد و گفت: «همین مشارکت باعث شد تا بتوانیم از ظرفیت های موجود استفاده کنیم؛ درنتیجه، باید از این تجربه و فرصت بهره بگیریم تا در سال 96 که اولین سال از اجرای برنامه ششم توسعه است گا م های مؤثرتری برداریم.»

او ادامه داد: «مقام معظم رهبری امسال را ”اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال“ نامیدند و می دانیم که بخش زیادی از ظرفیت هایی که برای تولید و اشتغال می توان ایجاد کرد با اهداف سازمانی ما مرتبط است. برایند شناسایی ظرفیت ها و مشخص کردن برنامه ها توسعه و ایجاد اشتغال در استان ها خواهد بود؛ درنتیجه باید با این رویکرد برنامه ریزی سال 96 را پی ریزی کنیم.»

احمدی پور با اشاره به اینکه برنامه ریزی نیازمند آن است که مدیران کل حتماً برش استانی و زمانی را تکمیل کنند خاطرنشان کرد: «شما باید این برش های استانی را ظرف هفته آینده اعلام کنید تا از اردیبهشت مطابق با برنامه ها برای تحقق اهداف سازمان حرکت کنیم.»

او افزود: «رویکرد ما رویکردی منسجم و به صورت وابسته و پیوسته است. لازمه موفقیت در اجرای برنامه ها این است که با مدیرن استانی هماهنگی های لازم انجام شود تا بتوانیم از ظرفیت های مختلف نهادهای مختلف برای پیشبرد اهدافمان استفاده کنیم.»

معاون رئیس جمهوری ادامه داد: "امیدوارم سال 96 را پُرتوان شروع کرده باشید تا در پایان سال، شاهد کارنامه خوبی براساس اهداف سازمان باشیم."

1