19 آوریل 2024 - 15:40

تدارک نوروزی برج میلاد برای استقبال از بازدیدکنندگان

12 مارس 2017 - 09:30 dsfr.ir/px57x

تدارک نوروزی برج میلاد برای استقبال از بازدیدکنندگان
میثم رودکی / دنیای سفر
گردشگران نوروزی در برج میلاد

ویژه برنامه های نوروزی برج میلاد اعلام شد. این هشتمین سال پیاپی است که ویژه برنامه های نوروزی در برج میلاد برگزار می شود.

این مجموعه از 2 تا 12 فروردین ماه 96 از ساعت 10 تا 22 میزبان شهروندان است. گالری غربی و شرقی برج تالار توضیحات نامگذاری شده است که مردم و بازدید کنندگان پس از ورود به این تالار رفته و ظرفیت ها و جاذبه های برج برای آن ها توضیح داده خواهد شد. همچنین 18 ایستگاه فرهنگی و ورزشی و هنری در محدوده فضای محیطی برج برپا خواهد شد که برنامه های مفرح و شادی برای مردم اجرا خواهد کرد.

همچنین 3 سایت نمایشگاهی تهران قدیم، جنگ عصرگاهی و سرای کودک در آن برگزار می شود و لازم به ذکر است که در سایت تهران قدیم، مشاغل از دست رفته در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و در جنگ عصرگاهی نیز برنامه های شاد و مفرحی از ساعت 17 تا 22 برگزار خواهد شد. همچنین سکوی دیدباز به دهکده اقوام بدل خواهد شد که سوغات و فرهنگ و صنایع دستی اقوام مختلف ایرانی در آن در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. پیش بینی شده است که در ایام نوروز یک میلیون نفر از ویژه برنامه های نوروزی برج که نوروزگار نام گرفته دیدن خواهند کرد.

از سویی زمین کارتینگ و 2 تا 3 قطعه زمین در حوالی برج آسفالت شده و برای پارک خودرو در نظر گرفته شده است. همچنین پروژه ساخت پارکینگ طبقاتی در 10 طبقه و 96 هزار متر با ظرفیت 3000 پارکینگ آغاز شده است.

1