24 آوریل 2024 - 06:33
همزمان با ایام نوروز 96 صورت می گیرد

برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه خانواده های کم برخوردار تهران

11 مارس 2017 - 11:00 dsfr.ir/m13mt

برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه خانواده های کم برخوردار تهران
مجتبی رهنما
بوستان آب و آتش تهران

تورهای #گردشگری رایگان ویژه خانواده شهدا و خانواده های محروم در ایام #نوروز سال جدید برگزار می شود.

"رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران"

به گزارش ایسنا، فرزاد هوشیار پارسیان در خصوص تورهای رایگان ستاد گردشگری گفت: ستاد گردشگری شهرداری تهران امسال در نظر دارد تورهای گردشگری ویژه خانواده های کم برخوردار محلات 52 گانه شهر تهران را به صورت نیم روزه برگزار کند.

وی افزود: روزانه یک تور تهرانگردی با ظرفیت 40 نفر، در قالب طبیعت گردی، اماکن تاریخی و مذهبی در هر منطقه در نظر گرفته شده و دستور العمل های لازم جهت برنامه ریزی به مناطق ابلاغ و با توجه به صلاحدید و نظر معاونین اجتماعی مناطق، اجرایی می شود.

هوشیار پارسیان خاطرنشان کرد: افراد محروم توسط بانک اطلاعات مناطق 22 گانه شهرداری تهران شناسایی و به ستاد گردشگری معرفی شدند تا ضمن بهره مندی از بیمه و امکانات تورها، اوقات فراغت متنوعی را در پایتخت تجربه کنند.

رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران عنوان کرد: بر اساس مذاکرات و برنامه ریزی های انجام شده با اداره کل ایثارگران شهرداری تهران، در نظر داریم تور ویژه تهرانگردی، مختص خانواده شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و آتش نشان را به صورت نیم روزه برگزار کنیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران، وی در پایان گفت: ستاد گردشگری شهرداری تهران روزانه میزبان 5 خانواده شهید مناطق 22 گانه تهران در تورهای گردشگری است و تا پایان سال 95 ادامه دارد.

1