29 مارس 2024 - 01:35

لغو قرنطینه اجباری مسافران ورودی به چین

10 ژانویه 2023 - 09:00 dsfr.ir/1z3py

لغو قرنطینه اجباری برای ورود به چین

دولت چین به تازگی و بعد از سه سال سخت گیری ها و محدودیت های شدید کرونایی، قرنطینهِ اجباریِ مسافرانِ ورودی به چین، را لغو کرد.

به گزارش «دنیای سفر» به دنبال روند کاهش محدودیت های کرونایی در چین از ماه گذشته، دولت این کشور به تازگی و بعد از سه سال سخت گیری های شدید در خصوص ورود مسافران خارجی، تصمیم تازه ای گرفته که بر اساس آن قرنطینه اجباری مسافرانی که قصد ورود به چین را دارند، لغو می شود.

پیش از این همه کسانی که قصد داشتند از هر کشوری وارد مرزهای چین شوند، اعم از شهروندان چینی یا خارجی، موظف بودند تا علاوه بر ارائه گواهی منفی بودن تست کرونا، بلافاصله بعد از ورود به چین، به هتل های از قبل تعیین شده توسط دولت چین بروند و چندین روز را در قرنطینه کامل بمانند.

اما به تازگی مقامات چین اعلام کردند این محدودیت ها از زمانی لغو شد که روز گذشته ۳۸۷ مسافر در دو پرواز از تورنتو و سنگاپور به چین سفر کردند و ورود این مسافران به نوعی نقطه آغاز لغو محدودیت های مربوط به قرنطینه مسافران خارجی شد.

این مسافران بامداد روز یکشنبه به چین سفر کردند بدون هیچ گونه اعمال محدودیتی تشریفات گمرکی خود را در فرودگاه انجام دادند.

با وجود لغو قرنطینه اجباری مسافران، آن ها همچنان موظف به داشتن گواهی معتبر منفی بودن تست کرونا هستند.

1