28 مارس 2024 - 22:52

تسلط عربستان سعودی بر بازار جهانی گردشگری

19 دسامبر 2022 - 11:00 dsfr.ir/ku1p8

تسلط عربستان سعودی بر بازار جهانی گردشگری
shidrokh-travel.ir
جاذبه های گردشگری عربستان سعودی

بر اساس نتایج منتشرشده عربستان بر بازار جهانی سفر تسلط دارد.

به گزارش «دنیای سفر» به نقل از ورلد واید، فهد حمیدالدین، مدیر عامل و عضو هیات مدیره سازمان گردشگری عربستان سعودی، گفت: در عربستان ما رویای بزرگتری داریم و خدمات گسترده تری ارائه می دهیم. امروز هم قرار است جدیدترین و هیجان انگیزترین مقصد روی زمین را برای فردا ایجاد کنیم.

بازار جهانی سفر سال ۲۰۲۲ بزرگترین حضور ما در یک رویداد بین المللی تا امروز است که بهترین پیشنهادهای گردشگری پویای ما را برای نمایش میهمان نوازی، تنوع، زیبایی و انرژی اقامتگاه اصیل عربستان ارائه می دهد.

حمیدالدین خاطرنشان کرد: بریتانیا با بیش از ۱۵۰ هزار بازدید در سال جاری یکی از مهمترین بازارهای منبع ماست. ما شرکای آینده را ترغیب می کنیم، به شرکای آینده قدرت می دهیم و به آنان این امکان را می دهیم که عربستان را به مجموعه های خود اضافه کنند و شرکای ما همچنان به ارزش و ظرفیت های بکر ما پی می برند.

از زمان بازار جهانی سفر سال گذشته، عربستان به عنوان سریع ترین مقصد گردشگری در گروه ۲۰ در حال رشد ظاهر شده و دارای سریع ترین رشد بازارهای گردشگری در جهان است. رشد تصاعدی بخش عربستان سعودی شاهد افزایش فوق العاده مثبت ۱۲۱ درصدی نسبت به سطوح گردشگری بین المللی قبل از همه گیری بوده که توسط سازمان جهانی گردشگری به رسمیت شناخته شده و از بهبود بخش گردشگری جهانی پیشی گرفته است.

تعهد سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد دلاری عربستان در سراسر بخش گردشگری منجر به نتایج و پیشرفت می شود. عربستان سعودی بزرگترین سرمایه گذار جهان در گردشگری است که برای ایجاد محصولات و مقاصد جدید و ایجاد تقاضا با گسترش شبکه تجارت جهانی خود نوآوری می کند.

حمیدالدین ادامه داد: ما روی مبانی آینده جدید گردشگری سرمایه گذاری کرده ایم و داستان موفقیت ما از طریق اعداد و ارقام خودش را نشان می دهد. ما در حال نوآوری برای ایجاد محصولات و مقاصد جدید و با شرکای خود در حال ایجاد تقاضا و گسترش شبکه تجارت جهانی خود هستیم.

به عنوان بخشی از تلاش های مداوم برای تعامل، توانمندسازی و الهام بخشیدن به شرکای تجاری بین المللی، عربستان سعودی پلتفرم آموزش الکترونیکی سعودی را در بازار جهانی سفر راه اندازی می کند؛ ابزاری که برای تقویت سفر یادگیری شریک از طریق مواد آموزشی، پیشخوان یادگیری و ادغام فناوری روان طراحی شده تا اطمینان حاصل شود که تجربه تجارت یکپارچه عربستان در حال طراحی مجدد گردشگری است تا از ۱۰۰ میلیون بازدیدکننده تا سال ۲۰۳۰ استقبال کند.

1