19 مارس 2024 - 07:57

استفاده از هوش مصنوعی در رزرو هتل

10 دسامبر 2018 - 18:00 dsfr.ir/ud21s

استفاده از هوش مصنوعی در رزرو هتل
respina24.ir
هوش مصنوعی در رزرو هتل

گروه هتل های Hotelchamp آمستردام قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی علایق مهمانان هتل را شناسایی و بر اساس ویژگی های شخصی آنها اتاق رزرو کند.

این سیستم جدید که Autopilot نام دارد از فناوری های جدید برای تحقق بخشیدن به اهداف خود جهت جذب بیشتر مهمانان و افرادی که از طریق اینترنت اتاق رزرو می کنند استفاده می کند.

کریستین والک، مدیر عامل شرکت Hotelchamp اظهار کرد: این وب سایت تجربه جدیدی در اختیار بازیدکنندگان قرار داده و هر فرد بر اساس علایق خود اتاق رزرو می کند.

در حال حاضر، رزرو خدمات برای مهمانان هتل ها یکی از موارد چالش برانگیز است که این روش، انتخاب بهتری در اختیار مهمانان قرار خواهد داد.

یکی از مهم ترین ویژگی های این طرح، انتخاب و پیشنهاد این هتل به دیگران از طریق هوش مصنوعی و صحت در انتخاب است.

این سیستم، یک سیستم گفت و گو نیست، بلکه سیستم بهبود سرویس دهی بر اساس علایق مهمانان است و بر اساس تکنیک های بازاریابی ایجاد شده است.

گروه تحقیقاتی Hotelchamp Autopilot با استفاده از داده های سال های متوالی و تجربه های شخصی افراد مختلف در مورد هتل ها برنامه ریزی شده است. Autopilot نه فقط برای هتلداران، بلکه برای مهمانان نیز کمک کننده خواهد بود.

ما معتقدیم با استفاده از چنین فناوری هایی در صنعت هتلدارای شکاف بین تجربه آنلاین و حضوری کاهش یافته و هتل ها خدمات بهتری به مهمانان ارائه خواهند کرد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1