28 مارس 2024 - 19:59

رشته دانشگاهی صنایع دستی در ایلام راه اندازی می شود

24 اکتبر 2018 - 10:00 dsfr.ir/xo5q7

صنایع دستی

سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی از رایزنی برای پذیرش دانشجو در رشته صنایع دستی با گرایش فرش دستباف، در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان خبر داد.

نورالدین محسنی سرپرست معاونت صنایع دستی استان روز 30 مهر 97 با اعلام این خبر اظهار کرد: با رایزنی و پیگیری های معاونت صنایع دستی با دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام از ترم بهمن ماه سال جاری رشته صنایع دستی در جهاددانشگاهی ایلام دایر خواهد شد و متقاضیان تحصیل می توانند برای ثبت نام به مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

او از انجام فرایند درجه بندی کارگاه های تولید صنایع دستی خبر داد و گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی از سازمان تا پایان آبان از 20 کارگاه در سطح استان بازدید خواهد شد و مدارک و مستندات لازم به سازمان برای ارزیابی نهایی ارسال می شود.

سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی از برگزاری کلاس های آموزش صنایع دستی در 4 شهرستان استان خبر داد و گفت: این آموزش ها در رشته های گلیم نقش برجسته،نقاشی روی سفال،آینه کاری سنتی وگیوه بافی در شهرستان های ایوان،دره شهر،سیروان و چرداول در دوره های 45 روزه برای علاقه مندان به رشته های صنایع دستی برگزار خواهد شد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1