19 مارس 2024 - 15:11

استقبال مردم ارومیه از بازارچه تابستانی صنایع دستی

17 سپتامبر 2018 - 16:00 dsfr.ir/ru6lq

استقبال مردم ارومیه از بازارچه تابستانی صنایع دستی
mehrnews.com
بازارچه صنایع دستی

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از استقبال مردم ارومیه از بازارچه تابستانی صنایع دستی خبر داد.

افسانه رنجبر قاسمی گفت: راه اندازی بازارچه های صنایع دستی در شهرهای مختلف استان با هدف ایجاد بازارچه های هدف برای فروش محصولات هنرمندان صنایع دستی در دستور کار ما قرار دارد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، با اشاره به استقبال عمومی از این بازارچه ها افزود: خوشبختانه استقبال مردم و گردشگران در سالیان اخیر از این بازارچه ها به ویژه در شهرهای گردشگرپذیر استان بسیار خوب بوده و بازارچه ارومیه نیز با استقبال عمومی روبرو شده است.

در این بازارچه هنرمندان ارومیه ای آثار و محصولات هنری خود در قالب چوب، بافتنی، قلم زنی، شیشه ، چرم و گلیم را برای نمایش و فروش عرضه کرده اند که به دلیل مجاورت این نمایشگاه با موزه مردم شناسی ارومیه مورد بازدید گردشگران تابستانی نیز قرار گرفته است.

بازارچه تابستانی صنایع دستی از 20 شهریور 97 کار خود را در نوبت های صبح و عصر در محوطه موزه مردم شناسی واقع در میدان تاریخی ایالت ارومیه آغاز کرده و به دلیل استقبال خوب گردشگران و مردم ارومیه تا اواخر مهر به کارخود ادامه خواهد داد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1