19 مارس 2024 - 00:58

یک پیشنهاد عالی برای تورهای تابستان

6 ژوئیه 2023 - 10:10 dsfr.ir/772op

یک پیشنهاد عالی برای تورهای تابستان
salamparvaz.com

تعطیلات تابستان فرصت بسیار مناسبی برای سفر است و گردشگران با آغاز این فصل شروع به بستن بار سفر کرده و در فکر فرو می روند که چه شهر یا کشوری مناسب سفر در این فصل است؟ نگران نباشید ما در این مطلب به شما کمک می کنیم که بهترین انتخاب را داشته باشید.

آژانس مسافرتی سلام پرواز نیز مانند هر سال برگزار کننده و مجری تورهای تابستانی با کیفیت به اقصی نقاط جهان است. ما سال هاست در تلاش هستیم که تورهای تابستانی را با بالا ترین تنوع اعم از تورهای اقتصادی و لوکس به سراسر جهان را به شما عزیزان ارائه دهیم که به صورت پکیج تور و یا رزرو همزمان بلیط هواپیما و هتل و خدمات مسافرتی قابل ارائه می باشد .

شهر ساحلی آنتالیا دنیایی رو به شگفتی ها

همانطور که می دانید آنتالیا یکی از مهمترین و توریستی ترین شهرهای ترکیه به خصوص در تابستان است و پرطرفدارترین جاذبه تفریحی و گردشگری ترکیه محسوب می شود که جاذبه های فراوانی را در خود جای داده است و سفر به آنتالیا یکی از برترین ترین تورهای تابستانی به حساب می آید چرا که آب و هوای آنتالیا در روز گرم و شرجی است و در طول سال خیلی تغییر نمی کند ، اما در زمستان نسبتا خنک تر می باشد .

اگر قصد سفر با تور آنتالیا را دارید پیشنهاد ما این است که اوایل فروردین تا اواخر آبان را برای سفر به آنتالیا انتخاب کنید ، به طور کلی هوای آنتالیا مدیترانه ای است که در زمستان بارانی و معتدل و در تابستان گرم و خشک می باشد و شما برای رفت و آمد در شهر می توانید از مینی بوس های ارزان قیمتی که برای رفاه حال شما تعبیه شده است استفاده کنید و به هر کجای شهر سفر کنید یا می توانید سوار بر ترامواهای قدیمی شوید که از مرکز شهر هم بازدید نمایید زیرا در آنتالیا تاکسی بسیار گران می باشد پس مقرون به صرفه رفتار کنید بهتر است .

در ادامه می خواهیم از تفریحات عالی تابستانی در این شهر برایتان بگوییم در ادامه با ما همراه باشید ، از جمله ورزش های دریایی در آنتالیا می توان به قایق رانی ، موج سواری و اسکی روی آب اشاره کرد و از دیگر تفریحات آنتالیا حرکت در رودخانه رافتینگ با قایق های بادی بین موج های خروشان است که دنیایی هیجان را به شما هدیه می دهد و برای لذت بردن از تور رافتینگ در کشتی از جمله کشتی های کروز از روی دریای مدیترانه با پذیرایی های دلنشین و موسیقی زنده لحظات شاد و خاطره انگیزی با دوستانتان داشته باشید که منحصر به فرد ترین تفریحات آبی در این سواحل برایتان رقم خواهد خورد .

ضمنا در آنتالیا برنامه و جشنواره های زیادی برگزار می شود که جشنواره سینمایی پرتقال طلایی همه ساله توجه زیادی به خودش جلب کرده که هم اکنون بعد از سی دوره هر سال در این شهر برگزار می شود و کلی هم طرفدار دارد .

همچنین در آنتالیا 3 پارک آبی مشهور و هیجان انگیز وجود دارد که بزرگترین آن ها در منطقه مدیترانه ای واقع شده است و لازم به ذکر است که پارک های آبی معروفی هم در دل هتل ها نیز وجود داشته : مثل پارک آبی هتل لوکس ریکسوس و پارک آبی هتل ددمن که در ساحل لارا جود دارند و ضمنا آکوالند هم در کونیالتی از جمله پارک های آبی آنتالیا محسوب می شود .

نکته حائز اهمیت در آنتالیا هتل های ساحلی آن می باشد با توجه به اینکه بالاترین آمار سفر به این شهر منحصر به فرد در فصل تابستان می باشد می خواهیم چند هتل ساحلی آنتالیا را به شما گردشگران عزیز نیز معرفی کنیم .

هتل های ساحلی در آنتالیا که با باغ های سرسبز و شگفت انگیزی محاصره شده است و نمای بی نظیری از آب های فیروزه ای دریای مدیترانه ترکیه ، رو به چشمان شما گردشگران قرار می دهد که هتل های ساحلی ، تمامی امکانات عالی مثل تفریحات ورزشی ، سالن های آبگرم ، امکانات حمام آفتاب ، سالن های بدنسازی و انواع رستوران های بین المللی و .... را در خود دارند که شما می توانید اقامتی فراموش نشدنی با دوستان و خانواده تان تجربه نمایید .

هتل ملاس لارا ورد ، هتل مردان پالاس ، هتل شگفت انگیز کرملین پالاس ، هتل ساحلی پورتو بلو هتل های بی نظیری برای تورهای تابستانه شما به شمار می رود که جزو با شکوه ترین هتل های ساحلی آنتالیا با موقعیت عالی و با کلی تفریحات باور نکردنی باعث شده است توریست های زیادی انتخاب اولشان باشد و با داشتن سرویس دهی و خدمات درجه یک این هتل ها ، ما به شما قول می دهیم اقامتی عالی و به یاد ماندنی با کلی امکانات رفاهی و تفریحی را تجربه می کنید .

آنتالیا یکی از مقاصد محبوب نزد گردشگران خارجی و به خصوص ایرانی ها می باشد درست شهری خوش آب و هوا که نمی توان به راحتی از سواحل زیبا و بکرش دل کند و امروز در کنار هم کمی بیشتر با شهر زیبای آنتالیا و جاذبه های ساحلی اش آشنا شدیم و کمی کلی تر به آن پرداختیم ، نظر شما درباره شهر آنتالیا چیست ؟ آیا برای تابستان سفر به این شهر ساحلی را انتخاب می کنید ؟

در تابستان به جزایر زیبای تایلند سفر کنید

با این که آب و هوای تایلند به شدت متغیر می باشد و به اصطلاح هر منطقه آن ساز خودش را می زند ، اما می توان به نکته مثبتی اشاره کرد که هیچ زمان بدی برای رفتن به تایلند زیبا وجود ندارد و در تمامی فصول آن ، سوپرایزی برای گردشگرانش در آستین دارد .

برای مثال جزیره های این کشور همیشه از نقاط توریستی محبوب و منحصر به فرد این کشور هستند و تایلند از این حیث سردمدار کشور های دنیا می باشد به طوری که در تابستان سیل عظیمی از گردشگر روانه این جزایر می شوند و اگر به گردش در جنگل ها ، قدم زدن در ساحل در غروب آفتاب یا جشن و سرور علاقه مندید سری به جزیره های بکر تایلند بزنید و ما در ادامه می خواهیم جزیره های متنوع با کلی تفریحات آبی را به شما معرفی کنیم که قطعا تمامی گردشگران و توریست هایی که فصل تابستان را انتخاب می کنند دلیل اصلی شان جزایر بکر و منحصر به فرد تایلند است .

جزیره کوه سامت ، جزیره کوه یاو یای ، جزیره کوه تاو ، جزایر سیمیلان ، جزیره فی فی ، جزیره کوه سامویی و جزیره کوه فنگان از جمله معرفترین و مشهورترین جزایر دنیا بشمار می روند که شما را مبهوت و شیفته خود می کنند که به دلیل داشتن سواحل شنی و نرم پوشیده از تخته سنگ ها همراه با صدای جنگل های پر از پرندگان و زیر ساختی ابتدایی و بکر خودشان ، طبیعت دست نخورده زمان ژوراسیک را سرپا نگه داشته اند و اگر یک رقابت جهانی برای عنوان " بهشت روی زمین " وجود داشته باشد قطعا این مجموعه جزیره هایی است که کلی جایزه و محبوبیت را با خود به خانه آورده اند و شما در این جزایر تفریحاتی همچون : اسنورکلینگ ، غواصی ، آب تنی در دریاهای لاجوردی ، ساحل روبی و تماشای دلفین ها از فعالیت هایی است که می توانید در اینجا داشته باشید و همچنین در خانه های چوبی ییلاقی یک اقامت جزیره ای دلپذیر داشته باشید و فراموش نکنید تیراندازی در استراحتگاه ها ممنوع می باشد .

پارک های آبی نمونه ای دیگر از تفریحات تابستانه و خانوادگی در این کشور بشمار می رود که تعداد آنها در تور تایلند زیاد می باشد و با توجه به اینکه میانگین دمای هوای تایلند ۲۸ درجه و آب و هوای این کشور گرم است شما در چنین شرایطی ، هیچ تفریحی مثل آب تنی به شما لذت نخواهد داد و ما قصد داریم تعدادی از پارک آبی های پرطرفدار و منحصر به فرد تایلند را برای تفریحات تابستانه شما در این کشور به شما معرفی کنیم در ادامه با ما همراه باشید .

پارک آبی Cartoon Network Amazone ، این پارک آبی در نزدیکی پاتایا قرار دارد و بزرگترین پارک آبی تایلند می باشد و اینکه در این مجموعه بزرگ و جذاب ، ۳۰ تفریح آبی مدرن موجود است و از میان جاذبه های این پارک می توان چندین سرسره آبی ، نمایش های سرگرم کننده و یک فود کورت بزرگ و ... را نام برد.

پارک آبی رامایانا ( Ramayana ) که این پارک آبی بزرگ در یک محیط طبیعی بسیار زیبا قرار گرفته و تعدادی از بهترین جاذبه های گردشگری منطقه سیلورلیک در جنوب پاتایا را به زیبایی به هم پیوند می دهد و در ضمن ۵۰ سرسره و تفریح آبی دیگر در فضایی به وسعت ۱۸۴ هزار مترمربع میزبان شما گردشگران عزیز بوده و این مجموعه یکی از بزرگترین پارک های آبی تایلند است و از دیگر پارک آبی های مهم می توان به : پارک آبی وانا ناوا (Vana Nava) ، پارک آبی Fantasia Lagoon و ... اشاره نمود .

مالزی بهشت مسافران تابستانی

با شروع فصل تابستان و آغاز تعطیلات تابستانی گردشگران برای استفاده از وسایل و مناطق تفریحی تابستانی به نقاط مختلف دنیا البته کشورهایی که امکانات تفریحی متنوعی دارند سفر می کنند و امروزه در اکثر کشورهای توریستی دنیا تفریحات بسیاری برای گردشگران تور های تابستانی تعبیه شده است و شما عزیزان لازم است در سفر با تور مالزی در رابطه با بهترین زمان و تفریحات تابستانی اطلاعاتی داشته باشید .

از کشورهای آسیایی پرتردد در تابستان می توان به مالزی اشاره نمود چرا که سنت و مدرنیته را می توان در شهرهای مختلف این کشور از جمله کوالالامپور کاملا لمس کرد و ما در این قسمت سعی داریم در رابطه با زمان های مختلف برای بهترین زمان سفر به مالزی با شما علاقه مندان به سفر به گفتگو بپردازیم ، شما مسافران می توانی در فصول مختلف مثلا بهار، تابستان ، پاییز و زمستان به این کشور سفر کنید ولی اگر به دنبال تفریحات آبی ، حمام آفتاب و شنا کردن در سواحل و دیدن و تفریح کردن در پارک آبی های این کشور هستید و همچنین به دنبال جشنواره های مختلفی که نیز برگزار می شود هستید بهترین فصل تابستان را به شما پیشنهاد می دهیم چون بهترین زمان سفر به کوالالامپور است و مهمترین دلیل این امر نیز طبیعت ، دریا و سواحل این شهر می باشد .

اما سفر در تابستان به کشور مالزی از دو جهت دارای جذابیت می باشد ، اول این که فصل تابستان برای ایرانیان به عنوان زمانی برای تفریح و سرگرمی بلند مدت می باشد و از سویی دیگر آب و هوای گرم و مناسب کوالالامپوردر این فصل این اجازه را به شما می دهد که خودتان را غرق در بازی و ورزش های تابستونی کنید و همچنین کنار سواحل دریا گرمای کوالالامپور لذت دوچندانی را تجربه می کنید و فصل تابستان کشور مالزی از جمله فصول بارانی شناخته می شود که کوالالامپور نیز از جمله شهرهای پر بارش این کشور شناخته می شود پس زیاد نگران گرمای بیش اندازه نباشید و در ضمن توصیه می شود جهت سفر به کوالالامپور در تابستان وسایل مورد نظر و نیاز خود را حتما به همراه داشته باشید و برای رفت و آمد در سواحل آن توصیه می شود از دمپایی های مناسب به همراه لباس های خیلی خنک استفاده کنید .

همچنین شما می توانید در تور مالزی به پارک آبی و آب گرم پداس بروید که مهم است بدانید که این پارک آبی پداس در منطقه رمبا و در 15 کیلومتری سرمبان (Seremban) واقع شده است که دمای آب گرم آن بین 27 تا 34 درجه بوده و دارای دو استخر سر باز آب گرم و امکانات رفاهی و تفریحی فوق العاده دیگر می باشد و اینکه در پارک آبی آن کانال های آبی مصنوعی و استخر موج مصنوعی هم تعبیه شده است و در نهایت میتوانید از سرسره های بزرگ آبی این پارک نیز غرق لذت شوید و حتما با تیوب های بزرگ راه رفتن در کانال آبی آن را امتحان کنید و در ادامه از دیگر پارک های آبی و آبگرم های محبوب این کشور می توان به : آب گرم فلدا – پراک (Felda Residence Hot Springs – Perak)، چشمه ی آب گرم اولو لگونگ (Ulu Legong Hot Spring – Kedah) و ... اشاره نمود.

1