19 مارس 2024 - 12:45

طرح تابستانه پلیس با بیش از 450 نفر در راه های گیلان آغاز شد

17 ژوئن 2018 - 13:00 dsfr.ir/6h54d

طرح تابستانه پلیس

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از آغاز طرح تابستانه پلیس با افزون بر 450 نفر از نیروهای پلیس راه در راههای استان از روز گذشته خبر داد.

سرهنگ حسین محمدپور با اشاره به اجرای طرح تابستانه پلیس راه طی (24 خرداد تا 5 مهر) افزود: در این طرح مسیرهای ساحلی و تفرجگاهی، روستایی ، ورودی شهرها، مسیر جنوب به شمال بویژه در محدوده چابکسر و گردنه حیران، ورودی های شهرها، تحت پوشش و نظارت بیشتر قرار می گیرند.

علاوه بر تعداد پلیس های به کار گرفته شده در طرح تابستانه، تعداد نیروهای پلیس در زمان تعطیلات و ترافیک پرحجم همچون این تعطیلات با ورود نیروهای کمکی افزایش می یابد.

دراین تعطیلات عید فطر علاوه بر نیروهای پلیس راه ؛50 نفر نیروی پلیس از خارج استان و 30نیروی پلیس از داخل استان به یاری پلیس راه گیلان شتافته اند

سرهنگ محمدپور اضافه کرد: همچنین دراین طرح در بحث امنیت اخلاقی هم تاکید شده که پلیس راه کنترل های لازم را داشته باشد که در این زمینه به صورت ارشادی ورود می کنیم.

با توجه به حجم مسافران در زمان تعطیلات با افزایش نیروها و توان خودرویی برای پوشش بهتر در زمینه هدایت ترافیک در مسیرهای پرتراکم و بمنظور کاهش تصادفات با برخورد با تخلفات و خودروهای حادثه ساز اهتمام خواهیم داشت.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه 97 نقطه حادثه خیز در استان شناسایی شده است؛ افزود: تلاش می کنیم تا با نیروهای مان تا زمان رفع نقص این نقاط ، نقاط حادثه خیز را پوشش بدهیم تا بعد از برطرف شدن مشکل، بیشتر با آموزش و ارتقای فرهنگ ترافیک؛ نظم ترافیکی را در راه ها شاهد باشیم.

طرح تابستانه از 24 خردادماه آغاز شده و تا 5 مهرماه ادامه خواهید داشت.

« دنیای سفر » این نوشته را از « تین نیوز » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1