19 آوریل 2024 - 04:18

مونسان: مشکلات ارز گردشگران خارجی برطرف خواهد شد

24 می 2018 - 15:00 dsfr.ir/w38s9

مونسان: مشکلات ارز گردشگران خارجی برطرف خواهد شد
moqavemati.net
مشکلات ارز

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: مشکلات ارز گردشگران خارجی، مشکلات کوچکی است که با صحبت هایی که با آقای سیف داشتیم، برطرف خواهد شد.

علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صبح روز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص تدابیر این سازمان برای مسافرت های تابستانه، اظهار داشت: برای توسعه گردشگری در ایام تابستان تدابیری اندیشیده شده است از جمله آنکه ستادهای سفرهای نوروزی به طور مداوم تشکیل جلسه می دهد و این جلسات را تنها به ایام عید موکول نکرده است و برای تابستان همه همکاران من در قالب ستاد سفرها برنامه های خوبی برای مردم خواهند داشت.

یکی از مهمترین طرح هایی که در دستور کار ما قرار دارد طرح سفرهای زمستانی است که در کشور تحول جدی ایجاد خواهد کرد. البته این طرح با آنچه که پیش از این مطرح شده متفاوت تر است؛ یعنی طرحی که خیلی وسیع دیده می شد و به همین دلیل اجرایی نمی شد را ما تنها به یک تعطیلی ۱۵ روزه که دانش آموزان تعطیلی داشته باشند و کارمندان دولت بتوانند از مرخصی هایشان استفاده کنند، تبدیل کردیم. با این طرح اوج سفر در زمستان را نیز شاهد خواهیم بود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پاسخ به سوالی در خصوص موضوع ارز و تاثیر آن بر ورود گردشگران خارجی به کشور، تصریح کرد: این موضوع برای گردشگران خارجی مشکلاتی ایجاد کرده که دوستان ما در ستادهای مربوطه در راستای حل آن بر آمدند.

وی در پایان گفت: این مشکلات، مشکلات کوچکی است که با صحبت هایی که با آقای سیف داشتیم، برطرف خواهد شد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « خبرگزاری مهر » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1