29 مارس 2024 - 17:25

کاروان سفیران گردشگری «تبریز2018» به یزد رسید

7 می 2018 - 08:30 dsfr.ir/z60mw

کاروان سفیران گردشگری تبریز2018

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از حضور کاروان سفیران گردشگری در شهر تاریخی یزد خبر داد.

کاروان سفیران گردشگری «تبریز2018» که سفر خود را با شعار «تبریز۲۰۱۸» و «حمایت از کالای ایرانی»، از ۵ اردیبهشت به دستور رئیس جمهوری، آغاز کرده است، دهمین روز از سفر خود را در شهرستان سیرجان سپری کرد.

فرشاد رستمی سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، روز یکشنبه 16 اردیبهشت در خصوص ادامه سفر کاروان «تبریز2018» گفت: «ازآنجا که تبریز در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی نامیده شده، ازاین رو حرکت این کاروان برای شناساندن هر چه بیشتر ظرفیت های گردشگری در تبریز ویژه ای 2018 ،به سوی استان های مختلف کشور آغاز شد.»

کاروان سفیران گردشگری"تبریز۲۰۱۸" که حرکت خود را با شعار "ایران فراتر از انتظار" آغاز کرده است، علاوه بر معرفی ظرفیت های گردشگری و عرضه سوغات و صنایع دستی تبریز و استان، با اجرای برنامه توسط گروه های هنری و موسیقی محلی آذربایجان شرقی در جمع گردشگران و شهروندان شهر های مختلف، فرهنگ غنی و فولکلور (فرهنگ مردم) آذربایجان را هم معرفی می کند.

این کاروان از شهرهای زنجان، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر و قشم و سیرجان عبور کرده و محل اجرای بعدی آن ها شهرستان یزد است.

رستمی در پایان خاطرنشان کرد: این کاروان پس از حضور و اجرا در شهر یزد به ایستگاه های بعدی خود در شهرهای بیرجند، مشهد، سمنان، ساری، رشت، آستارا، اردبیل، سرعین و مشکین شهر خواهد رفت و در آخر به تبریز بازخواهد گشت.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1