19 آوریل 2024 - 04:06

ترافیک پرحجم و سنگین چالوس و هراز

3 می 2018 - 08:30 dsfr.ir/f809y

ترافیک پرحجم و سنگین چالوس و هراز
tasnimnews.com
ترافیک سنگین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با اشاره به ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای چالوس و هراز از مسافرانی که به شهرهای شمالی سفر کرده اند، خواست حتی المقدور جمعه برنگردند.

سرهنگ نادر رحمانی، با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر بین شهری در روز چهارشنبه اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی و تصاویر دوربین های نظارتی پلیس، ترافیک در باند شمالی آزادراه تهران کرج از پل کلات تا پل فردیس و در ادامه در مسیر کرج به قزوین و در بخش های فردیس و مهرویلا به صورت سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی افزود: علاوه بر این در محور کرج چالوس از ابتدای این محور تا تونل کندوان و محدوده سیاه بیشه، شاهد ترافیک پرحجم خودروها هستیم.

همچنین در مسیر جنوب به شمال محور هراز نیز ترافیک سنگین از پیست اسکی آبعلی تا امامزاده هاشم و محدوده سه راهی لاسم گزارش شده است.

به گفته رحمانی، ترافیک در آزادراه قزوین رشت در محدوده رودبار و منجیل نیز سنگین بوده و وضعیت ترافیکی در هر دو مسیر آزادراه تهران قم نیز پرحجم گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه به جز بارش باران در محور خرمشهر به اهواز و مه گرفتگی در اغلب محورهای مواصلاتی استان همدان، هیچ گونه مداخله جوی دیگری گزارش نشده است، با هشدار به مسافرانی که در این تعطیلات عازم شهرهای شمالی کشور شده اند گفت: برآورد ما این است که روز جمعه به هیچ وجه زمان مناسبی برای بازگشت مسافران از شهرهای شمالی به سمت تهران نیست و علی رغم آنکه تمهیدات یک طرفه شدن تردد در هر دو محور کرج چالوس و هراز دیده شده است، ولی احتمال ترافیک سنگین و طولانی مدت در این روز وجود دارد.

وی از مسافرانی که به شهرهای شمالی سفر کرده اند خواست تا زمان بازگشت خود به سمت تهران را مدیریت کنند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « خبرگزاری تسنیم » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1