19 آوریل 2024 - 04:13

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی کاشان در اصفهان

29 آوریل 2018 - 10:30 dsfr.ir/xz6sh

نمایشگاه صنایع دستی

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی شهرستان کاشان با همکاران اداره میراث فرهنگی این شهرستان خبر داد.

جعفرصالحی معاون صنایع دستی این اداره کل، با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه با عنوان "نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی کاشان در اصفهان" در گالری تخصصی نقش خانه هنرهای سنتی اصفهان برگزار می شود.

این نمایشگاه با حضور هنرمندان رشته های مختلف صنایع دستی و هنرهای سنتی کاشان به منظور معرفی هرچه بهتر هنرهای سنتی این شهرستان در اصفهان به گردشگران داخلی و خارجی برگزار می شود.

در این نمایشگاه شاهد به نمایش در آمدن رشته های مختلف صنایع دستی از جمله نساجی سنتی شامل زری بافی، مخمل بافی، شعر بافی، زیلو بافی، لباس های ابریشمی، لباس های دست بافت، سراجی سنتی، تراش سنگ های قیمتی، سفال و تزیینات وابسته به معماری شامل کاشی هفت رنگ، مقرنس، معرق کاشی خواهیم بود.

این نمایشگاه از 9 تا 13 اردیبهشت از ساعت 10 تا 18 در محل گالری نقش خانه هنرهای سنتی واقع در میدان امام (ره)، ابتدای بازار مسجد شیخ لطف الله آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث اریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1