19 مارس 2024 - 13:46

خوش سفر ها در فروردین به کجا سفر می کنند؟

15 آوریل 2018 - 10:00 dsfr.ir/y74gb

گرجستان

در این روز های بهاری که با شور و هیجان خاصی همه چیز حال و هوای نو شدن دارد چه بهتر که راهی سفری تازه شوید و شور و نشاطی دو چندان وارد زندگیتان شود کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان سفرهایی را برنامه ریزی کرده اند که بهترین روزهای بهاری را برایتان بسازند. بخصوص که در این روز های باقی مانده فروردین تخفیف ویژه ای در تور گرجستان و استانبول لحاظ شده است.

استانبول؛ شهر شاهزاده های عثمانی
تور استانبول همیشه در طول سال یکی از جذاب ترین تور ها است بخاطر اینکه هم شهر ساحلی زیبایی است و به ایران بسیار نزدیک و هم در این روز ها بسیار ارزان تر از همیشه می توان به آنجا رسید. سفر به استانبول نیازی به ویزا ندارد فقط کافی است گذرنامه شما حداقل ۶ ماه اعتبار داشه باشد و خیلی راحت تر از تصورتان سفر را آغاز کنید..
بهترین انتخاب برای سفری بهاره قطعا استانبول است این روز ها که تمام شهر شکوفه باران شده، از قدم زدن در خیابان های سنگ فرش شده و دیدن پرندگان دریایی که به دورتان پرواز می کنند چیزی قشنگ تر وجود ندارد.

این شهر که همیشه شلوغ و پر از گردشگران از همه جای دنیاست این روز های فروردین ماه کمی خلوت تر است و شما می توانید به دور از ازدحام جمعیت آسوده تر به دیدن مراکز دیدنی بروید و در کافه های استانبول قهوه ترک نوش جان کنید.

استانبول شهری ایده آل برای خرید است مخصوصا حالا که با تغییر فصل بسیاری از فروشگاه ها شامل تخفیف های خوب هستند و به راحتی می توانید ارزان خرید کنید جدا از فروشگا ه های خیابان استقلال که به راحتی تمامی برندها را خواهید دید حتما سری به مرکز خرید پالادیوم بزنید که هم خرید خوبی می کنید و هم در کافه و رستوران های خوب آن، غذای خوشمزه ای می خورید.

در برنامه های گردشگری تان هم بسفر یکی از دل انگیز ترین و زیباترین جاذبه گردشگری استانبول را جا نیاندازید. تنگه ای که اروپا و آسیا را از هم جدا می سازد و در شب ها با نور پردازی های زیبا و نور های کشتی ها منظره ای زیبا برای شما لحظاتی آرام و دلنشین می سازد. در همان مسیر، برای صرف شام هم می توانید غذاهای دریایی رستوران های کنار بسفور را امتحان کنید و از ماهی کباب های دریای سیاه بچشید.
با توجه به فراوانی هتل های خوب در استانبول برای اقامت، هیچ جای نگرانی نیست شما حتی با هزینه کم هم می توانید هتل مناسبی رزرو کنید. استانداردهای مناسب در ساخت هتل و تامین نیاز مسافران در ترکیه، آنچنان مناسب و درست است که هر خواسته ای را برای گردشگران پوشش می دهد. بنابراین با خیال راحت تور مناسب خود را تا پیش از پایان فروردین ماه خریداری کنید.

اما در نظر داشته باشید که برای رزرو هتل مناسب در استانبول، باز هم سرعت در انتخاب هتل مناسب سفر بهتری را پیش روی شما می گذارد. پس به شما پیشنهاد می کنیم با توجه به تور مناسب در اولین فرصت خرید خود را انجام دهید که بهترین هتل ها با مناسب ترین قیمت ها را داشته باشید.

به گزارش ویرلن؛ با توجه به اینکه در این روز ها پرواز های خوبی توسط شرکت های ماهان، تابان، قشم ایر و زاگرس با ساعات پروازی متنوع و نرخ پروازی ارزان در اختیار گردشگران است، شما می توانید مناسب ترین پرواز را در بهترین ساعت حرکت از ایران و بازگشت از استانبول را انتخاب و با ارزان ترین نرخ بلیت خریداری کنید.
شما با خرید تورهای آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان می توانید در این روز های باقی مانده فروردین که بهترین زمان سفر ترکیه محسوب می شود خود را مهمان زیبایی ها و آرامش استانبول کنید و هم با بهترین هزینه مانند همه سفر برو های حرفه ای استانبول را ببینید. پس هرچه زودتر چمدانتان را ببندید و عازم بهترین سفر بهاری خود شوید.

تفلیس؛ شهر رقص و آواز و موسیقی
یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری سال گذشته برای مسافران ماجراجو و علاقه مند به تاریخ و فرهنگ، تفلیس بوده شهری که در سال های اخیر ایرانیان را علاقمند به سفر به این کشور کرده است.

در تفلیس همیشه بچه ها و حتی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها حسابی لذت می برند. شرایط بسیار مناسب شهر در پذیرایی از میهمان، قیمت ارزان تفریحات و سرگرمی ها در اینجا همیشه دلچسب است و سالانه میلیون ها گردشگر را به سوی خود جذب می کند.

 سفر به تفلیس شما را به دنیایی از موسیقی و هنر می رساند که هر لحظه و هر زمان می توانید در بهترین و زیباترین کافه ها و رستوران ها همه ی اینها را تجربه کنید و در کنار آن هم ارزان ترین اما خوشمزه ترین غذاهای محلی را نوش جان کنید.

تفلیس در روز های پایانی فروردین سبز و جوان شده و برای هر گردشگری لحظات به یاد ماندنی و عاشقانه ای را می سازد.
اگر شیفته ی طبیعت این شهر زیبا شدید، بدانید که این اول کار است. شما در فرهنگ سنتی و دیدنی این شهر غرق می شوید و می توانید زیباترین و بزرگ ترین نمادهای مسیحیت و موزه های تاریخی را ببینید.
اما پیش از اینکه به دیدنی های جذاب آن فکر کنید باید برای سفر به این شهر برنامه ریزی کنید. پس خیلی معطل نکنید و تا پیش از پایان فروردین ماه، بهترین تور مورد نظر خود را انتخاب کنید تا بتوانید با یکی از پروازهای قشم ایر و با ارزان ترین نرخ بلیت به تفلیس بروید.

تفلیس شهری پرجمعیت با هتل های لوکس است. وقتی می خواهید برای بار اول به این شهر سفر کنید بهتر است برای انتخاب هتل از راهنمایی کارشناس های آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان استفاده و هتل مناسبی را برای اقامت انتخاب کنید.

استانداردهای هتل ها در تفلیس کمی با استانداردهای بین المللی در شهرهای توریستی متفاوت است و ممکن است شما با انتخاب هتل های سه ستاره به ایده آل اقامتی خود نرسید، به همین دلیل به گردشگران پیشنهاد می شود که هتل های ۴ستاره به بالا را برای اقامت انتخاب کنند تا با خیال راحت و با بهترین و مناسب ترین قیمت تور گرجستان را تجربه کنند.

یادتان باشد در تفلیس از خیابان روستاولی گشت شهری خود را آغار کنید چند ساختمان قدیمی ومشهور در همین خیابان است به میدان تاریخی آزادی می رسید دور تا دور این میدان پر است ازکافه ها و نوشیدنی های خوش طعم که با ذائقه ایرانیان بسیار سازگار است یکی از این خوش مزه های جدید بادریجانی نیگزیت است این غذای لقمه ای از نوارهای بادمجان و سس گردوی خوشمزه با سرکه، ترخون و قارچ تهیه می شود که حتما امتحانش کنید

با توجه به این نکته که در این روز ها هنوز تعطیلات تابستانی شروع نشده و از حجم مسافران نوروزی این شهر کاسته شده فرصت مناسبی است که با آسودگی بیشتری به این شهر سفر و از امکانات و مکان های گردشگری آن راحت تر استفاده کنید. چند سالی است سفر به گرجستان بدون ویزا امکان پذیر است و به همین دلیل به راحتی همین آخر هفته و تا پیش از پایان فروردینمی توانید همراه تور گرجستان به یکی از بهترین مقاصد گردشگری سال ۲۰۱۷ سفر کنید.

1