20 آوریل 2024 - 12:59

استقبال گسترده عکاسان حرفه ای و آماتور از مسابقه عکاسی از موزه بزرگ خراسان

9 آوریل 2018 - 10:30 dsfr.ir/fw7wx

موزه بزرگ خراسان

دبیر مسابقه عکاسی از موزه بزرگ خراسان گفت: استقبال چشمگیری از سوی بازدیدکنندگان علاقه مند به شرکت در مسابقه عکاسی از موزه بزرگ خراسان به عمل آمده است.

فرید جواهرزاده دبیر مسابقه عکاسی از موزه بزرگ خراسان اظهار کرد: همزمان با نوروز متفاوت 97 از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی به منظور دقت نظر بیشتر بازدیدکنندگان به موزه خراسان بزرگ و ثبت لحظات خاطره انگیز خود در بازدید از این موزه، فراخوان این مسابقه اعلام شده است.

در مدت 12 روز که این فراخوان اطلاع رسانی به رویت بازدیدکنندگان رسیده بیش از 300 قطعه عکس از عکاسان حرفه ای و اماتور ارسال شده است که این نشان از علاقه مندی بازدیدکنندگان و ثبت خاطرات خود در بازدید از موزه خراسان بزرگ است.

مهلت ارسال عکس برای علاقه مندان 15 اردیبهشت ماه است و به منظور داوری دقیق و همه جانبه کمیته داوران متشکل از تخصص های هنری و امر موزه داری و باستان شناسی و هنرهای مرتبط گرافیک انتخاب شده اند تا بتوانند قضاوت تخصصی و نه صرفا نظر فنی عکاسان حرفه ای را داشته باشند.

دبیر مسابقه عکاسی از موزه خراسان بزرگ عنوان کرد: پس از داوری و اعلام نتایج که همزمان خواهد بود با روز جهانی موزه ها و گرامیداشت هفته میراث فرهنگی، نمایشگاهی از عکس های راه یافته به بخش مسابقه و برگزیدگان، در محل موزه خراسان بزرگ برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند عکس های خود را تا 15 اردیبهشت ماه به شماره تلگرامی 09058085528 ارسال کنند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1