19 مارس 2024 - 12:08

توزیع نشریات رایگان بین مسافران نوروزی

20 مارس 2018 - 08:30 dsfr.ir/8i0i3

توزیع نشریات رایگان بین مسافران نوروزی
farhangiold.um.ac.ir
توزیع نشریات رایگان

مدیر سامانه خرید مجلات برگشتی معاونت مطبوعاتی از آغاز توزیع نشریات رایگان بین مسافران نوروزی خبر داد.

علی محمد کرد نایج با بیان اینکه سامانه خرید مجلات برگشتی از ۲۷ اسفند ماه، طرح نوروزی توزیع نشریات رایگان را در ناوگان ریلی و جاده ای کشور آغاز می کند گفت: این نشریات اهدایی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی، سلامت، کودک و نوجوان، علمی و تخصصی به مسافران نوروزی اهداء می شود.

وی اطلاع رسانی و گسترش فرهنگ مطالعه بین اقشار جامعه و مسافران ریلی و جاده ای کشور را از اهداف اصلی اجرای این طرح برشمرد و افزود: حدود ۱۰۰ عنوان نشریه در حوزه های فوق با گرایش هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه و فصلنامه برای طرح نوروزی در نظر گرفته شده است.

به گفته کرد، سامانه خرید و اهدای نشریات برگشتی در حالی وارد سومین سال فعالیت خود می شود که مورد توجه اقشار مختلف جامعه و سازمان ها و نهادهای منتفع از این سامانه قرار گرفته است.

مدیر سامانه خرید مجلات برگشتی با اشاره به اینکه طرح ویژه نوروزی از ۲۶ اسفند ماه شروع و تا ۱۴ فروردین ماه سال 97 ادامه می یابد، خاطرنشان کرد: هدف طرح خرید مجلات برگشتی در سال آینده، توسعه در استان ها، شهرهای کوچک و روستاهای اطراف است.

همچنین خیریه ها، مراکز بهزیستی، زندان ها، کتابخانه ها، خوابگاه های دانشجویی، پادگان ها و ... می توانند جهت بهره مندی از طرح اهدای نشریات برگشتی و دریافت رایگان آنها برای توزیع بین مخاطبان و متقاضیان با شماره ۸۸۹۸۰۲۲۷ و ۸۸۹۸۰۲۲۸ و یا از طریق سایت به نشانی www.eshterak.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1