19 مارس 2024 - 09:22

آیا ظرفیت پروازها و قطارهای نوروزی پر شده است؟

17 مارس 2018 - 11:20 dsfr.ir/7s18x

سفر هوایی

حواشی و شایعه های سفرهای نوروز فقط دامن قیمت بلیط ها را نگرفته و همه ساله موج تمام شدن بلیط هواپیما و قطار در آستانه ی نوروز نگرانی را بین مسافرانی که هنوز موفق به خرید بلیط سفر خود نشده اند، افزایش می دهد.

معمولا از یک ماه قبل از نوروز شایعه ی تمام شدن بلیط هواپیما و قطار زمزمه می شود و باور عمومی این است که اگر از مدت ها قبل برای خرید بلیط هواپیما و یا قطار اقدام نکرده باشند، در نهایت بلیطی نصیب شان نمی شود.

بدون شک نمی توان منکر کاهش ظرفیت بود، اما برخی از ایرلاین ها با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز ظرفیت خود را افزایش می دهند و پیش نمی آید که مسافر برای سفر به مقصدی نتواند هیچ بلیط مناسبی پیدا کند.

تفاوت اصلی در گستره ی انتخاب است و مسافرانی که از مدت ها قبل بلیط هواپیما یا قطار خود را تهیه کرده اند، دست شان در انتخاب بازتر است. اما به این معنی نیست که خرید بلیط در نزدیکی نوروز یا در طول آن بسیار محدود شده باشد و قدرت انتخاب بلیط بین یک یا دو گزینه باشد.

اگر شما هم هنوز بلیط خود را تهیه نکرده اید همین حالا وارد سایت www.alibaba.ir و یا اپلیکیشن علی بابا شوید و برای خرید اینترنتی بلیط قطار یا هواپیما اقدام کنید.

علی بابا کامل ترین سایت خرید بلیط پروازهای داخلی، پروازهای خارجی و قطار است.

« دنیای سفر » این نوشته را از « علی بابا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1