29 مارس 2024 - 07:59

مدیرکل میراث فرهنگی تهران خواستار حمایت از استارتاپ های گردشگری شد

28 فوریه 2018 - 08:20 dsfr.ir/gv1oc

مدیرکل میراث فرهنگی تهران خواستار حمایت از استارتاپ های گردشگری شد
schoolit.ir
حمایت از استارتاپ های گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در دیدار با استاندار تهران خواستار حمایت از اجرای طرح های استارتاپی در حوزه گردشگری و عرضه تولیدات هنرمندان صنایع دستی شد.

مجید مهدوی گفت: بخشی از مشکلات در حوزه صنایع دستی و گردشگری عرضه محصولات است که با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در ایجاد استارات آپ های خلاق، عرضه محصولات برای گردشگران داخلی و خارجی و حتی بازارهای دور دست اروپایی فراهم می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران با اظهار اینکه: رشد تلکنولوژی موجب می شود تا شکل سنتی عرضه خدمات سفر در چند سال آینده دست خوش تغییرات قرار گیرد افزود: در ابتدای سال جدید کارگاه های آشناسازی با ساختار و مزایای طرح های استارتاپی برای مدیران دفاتر خدمات مسافرتی برگزار می شود.

ما باید به هنرمندان صنایع دستی نرم افزارهایی را معرفی کنیم تا به راحتی محصولات خود را بدون واسطه بازاریابی کنند و عرضه کنند که در نهایت رضایت خریدار و هنرمند حاصل می شود.

به زودی با فراخوان عمومی از افراد خلاق در حوزه استارت آپ های گردشگری و صنایع دستی دعوت می شود تا طرح های خود را برای بررسی به استان تهران ارائه دهند و این قول را میدهیم با تمام توان از این طرح ها حمایت کنیم.

« دنیای سفر » این نوشته را از « خبرگزاری مهر » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1