25 آوریل 2024 - 04:17

اعلام آمادگی هتل ها برای ارائه خدمات به فرهنگیان با۵۰ درصد تخفیف

26 فوریه 2018 - 14:20 dsfr.ir/ua2uv

اعلام آمادگی هتل ها برای ارائه خدمات به فرهنگیان با۵۰ درصد تخفیف
hotelgmt.com
هتلداری

هتلها اعلام آمادگی کرده اند که خدماتشان را با ۵۰ درصد تخفیف به فعالان عرصه آموزش و پرورش ارائه دهند.

"محب خدایی"

نشست خبری اعلام برنامه های ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز ۱۳۹۷ یکشنبه در سالن فجر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.

محمد محب خدایی، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این نشست گفت: به نوروز نزدیک می شویم و باید برنامه ریزی کنیم که طبق مصوبات، بین مناطق گردشگری هماهنگی ایجاد کنیم. نوروز یکی از وعیدهای ما هست و فرصت مغتنمی برای افزایش سفرهای داخلی است. ما در نوروز ۹۷ تلاش می کنیم که سفر را در تمام مناطق کشورمان توزیع کنیم و سفرها را به مناطق کمتر شناخته شده هدایت کنیم. در واقع می خواهیم مناطق کمتر شناخته شده را به گردشگران داخلی و خارجی معرفی کنیم.

وی چهارفصل بودن کشورمان را وجه تمایز این سرزمین با سایر کشورهای توانا در جذب گردشگر دانست و اظهار کرد: ما می توانیم با استفاده از این ظرفیت تورهای ارزان قیمتی داشته باشیم تا بتوانیم جاذبه های گردشگری کشورمان را مطرح کنیم. در نوروز ۹۷ نوروزگاه ها را بیش از پیش معرفی می کنیم و جشنواره هایی را در همه مناطق گردشگری برگزار می کنیم؛ البته تلاش می کنیم با مشارکت جمعی همه نهادها برنامه ریزی مناسبی برای نوروز داشته باشیم. به عنوان مثال برنامه رالی تور را خواهیم داشت و سعی میکنیم که نوروز امسال در قالب جشنواره فرهنگی اقوام برگزار شود.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: مدارس امسال خارج از حوزه آموزش و پرورش هیچ خدمتی نمی دهند؛ البته در کنار این شاهد هستیم که هتلداران اعلام کردند که خدماتشان را با ۵۰ درصد تخفیف به فعالان عرصه آموزش و پرورش ارائه می دهند. در خصوص خانه مسافرها هم تلاش می شود که ظرفیت های لازم فراهم شود، اما باید توجه کنیم که خانه مسافرها تهدیدی برای هتل ها نباشند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « باشگاه خبرنگاران جوان » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1