18 آوریل 2024 - 18:47

بیش از 6 هتل در مشهد تعطیل شدند

8 ژانویه 2018 - 12:30 dsfr.ir/lf4bh

بیش از 6 هتل در مشهد تعطیل شدند
safarme.com
مشهد

رئیس اتحادیه هتل داران خراسان رضوی اعلام کرد که در آذر و دی ماه سال جاری حدود 6 تا 7 هتل در مشهد رسما تعطیل شدند.

محمد قانعی اظهار کرد: ما با افزایش بی رویه هتل ها مواجه هستیم و در طی 5 سال اخیر هرسال، حدود 25 درصد به ظرفیت هتل ها در مشهد افزوده می شود و البته تعداد هتل ها در چهار سال آینده با توجه به اینکه 200 هتل در حال ساخت در مشهد داریم افزایش بیشتری را خواهد یافت.

اکنون ظرفیت اشغال هتل ها نسبت به سال قبل کاهش یافته است، سال گذشته در چنین ایامی میزان اشغال به 45 درصد نیز می رسید، اما اکنون میزان اشغال ظرفیت هتل ها 30 درصد است و این رقم به معنای زیان جدی در حوزه هتل داری است.

قانعی با بیان این که مجبوریم در شرایط کنونی تخفیفات ویژه ای را اعمال کنیم، گفت: مهمترین علت خالی ماندن ظرفیت هتل ها در مشهد، فعالیت اماکن اقامتی غیرمجاز و به ویژه خانه مسافرها است و در حال حاضر فعالیت خانه مسافرها به صورت جدی در حال رشد و افزایش است و ما نسبت به این موضوع نگران هستیم که تعداد تعطیلی هتل ها افزایش پیدا کند.

رئیس اتحادیه هتل داران خراسان رضوی تصریح کرد: باید در نوع نگاه به مسافر و زائر تجدید نظر کنیم و اقدامی انجام دهیم که سبب افزایش ماندگاری مسافر در مشهد شود زیرا اکنون میزان ماندگاری مسافر در مشهد به دو روز رسیده است. /پایان خبر

برای کسب اطلاعات درباره هتل های مشهد ، جاباما را دنبال کنید.

 

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1