19 مارس 2024 - 07:47

ترفندهای سفر ارزان

11 دسامبر 2017 - 10:00 dsfr.ir/ep7uu

ترفند های سفر ارزان

یکی از مهمترین مباحث در سفر مدیریت مالی است. اینکه در زمان سفر، تا چه اندازه مخارجتان بهینه سازی شود، در کیفیت سفر تاثیر گذار است.

معمولا اشخاصی که بصورت حرفه ای به سفر می روند، در اکثر مواقع راهکارهایی برای کاهش هزینه های سفر دارند که این هزینه ها شامل رزرو هتل، خرید بلیط، اقامت و غیره می شود.

در کنار هم 5 ترفند برای کاهش هزینه های سفر و لذت بردن از یک سفر ارزان را باهم مرور می کنیم:

1. سفر در پیک مابین فصل ها

 در روزهای پاییز و بهار که مابین فصل ها و به اصطلاح Low seasen هستند به سفر بروید، در این ایام معمولا قیمت هتل ها و بلیط ها بسیار مناسب هستند و خبری از شلوغی مسافران نیست و می توانید با خیالی آسوده و به دور از شلوغی و با آرامش به مسافرت با هزینه معقول بروید.

2. لحظه آخری باشید!

بلیط های لحظه آخری همیشه از بهترین قیمت ها برخوردارند.

بسیاری افراد ترجیح می دهند حمل و نقل ارزان قیمت و به جای آن سفر بهتری را تجربه کنند. معمولا مسافرت های کوتاه و درون استانی نیازی به هواپیما ندارد. اگر وسیله ی نقلیه ی خود را دارید چه بهتر، در غیر این صورت می توان با اتوبوس سفر کرد. سفر ارزان و کوتاه مدت با اتوبوس می تواند جذاب و متفاوت باشد.

در مورد سفر هوایی نیز می توان از سایت ها و اپلیکیشن های جستجوی بلیط استفاده کرد که با جستجو میان بلیط های پرواز بهترین و ارزان ترین گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهند.

3. غذا

پیشنهاد می کنیم که محل اقامت را با صبحانه رزرو کنید و برای وعده های نهار و شام به رستوران های با کیفیت و مناسب آن شهر بروید.

4. حمل و نقل درون شهری

از آنجا که رفت و آمد درون شهر و رفتن به مراکز خرید و مکان های تفریحی و گردشگری از هزینه های بالایی برخوردار است، پیشنهاد ما این است که از وسایل حمل و نقل عمومی و یا از ترانسفر استفاده کنید.

5. اقامت

از مهمترین دغدغه های سفر بحث جا و مکان است.
بهترین راه کاهش هزینه در این مورد رزرو هتل پیش از انجام سفر و داشتن اطمینان کامل از رزرو صددرصدی هتل می باشد که سامانه رزرواسیون هتل مسافر سلام با داشتن کادری مجرب و نیروهای متخصص در زمینه رزرواسیون هتل علاوه بر ایجاد اطمینان و جلب اعتماد شما، هتل هایی با تخفیفات شگفت انگیز و قیمت های مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « مسافر سلام » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1