19 مارس 2024 - 12:02

بلیط هواپیما کیش بخر، در جشنواره جایزه ببر

26 سپتامبر 2017 - 10:00 dsfr.ir/wm1xa

بلیط هواپیما کیش بخر، در جشنواره جایزه ببر
وبلاگ آوای طبیعت
غروب زیبای جزیره کیش

جشنواره های خرید #کیش بهانه های خوبی برای خرید بلیط #هواپیما و #رزرو #هتل کیش و #سفر به این جزیره ی کوچک هستند.

جشنواره های خرید کیش بهانه های خوبی برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل کیش و سفر به این جزیره ی کوچک هستند. هر سال در مواقع مختلفی از سال مسافران زیادی از سرتاسر ایران، و جهان، به کیش می آیند تا از امکانات تفریحی و گردشگری جزیره ی کیش استفاده کنند و چند روز رؤیایی را در این جزیره ی زیبا بگذرانند.

کیش دیدنی های زیادی دارد، از کشتی یونانی گرفته تا پارک آبی و رستوران ها و دیدنی های تاریخی کیش. هر کدام از این دیدنی ها خودش یک دلیل است برای خرید بلیط هواپیما کیش و رزرو هتل مشهد و کیش. امّا وقتی جشنواره خرید کیش و تخفیف های باورنکردنی را هم به این مجموعه اضافه کنید، مقاومت کردن در برابر وسوسه ی سفر به کیش خیلی سخت تر خواهد شد.

کیش در سال چند بار جشنواره برگزار می کند و خیلی ها به قصد همین جشنواره ها به سراغ خرید بلیط کیش و رزرو هتل کیش می روند. این جشنواره ها فقط جشنواره های خرید نیستند و کلّی برنامه ی تفریحی و جُنگ ها و جشن ها و کنسرت های گوناگون هم در آن ها برگزار می شود. جشنواره ی هر فصل هم با جشنواره های فصل های دیگر کیش فرق دارد.

پاییز پُر از جایزه کیش

جزیره کیش در هر فصل سال جذّابیت خاصی دارد، و تابستان ها که فصل تعطیلی ها است رونق زیادی دارد. امّا اگر قصد سفر به کیش را داشتید و در تابستان فرصت سفر به کیش را به دست نیاوردید، غم به دل تان راه ندهید. کیش در فصل پاییز هم دیدنی و جذّاب است.

از همان ابتدای فصل پاییز جشنواره ی پاییزه ی کیش شروع می شود و اگر از قبل بلیط هواپیما و رزرو هتل را انجام داده باشید حتّی می توانید بلیط هواپیما چارتر و هتل ارزان کیش هم پیدا کنید. در فصل پاییز کیش پُر است از کنسرت های مختلف گروه های مشهور ایرانی، جشنواره های خرید و تخفیف های جورواجور مراکز خرید کیش، و هوای دلنشینی که دیگر اثری از گرمای طاقت فرسای تابستان در آن نیست.

در جشنواره پاییزه ی کیش، هرکدام از مراکز خرید کیش و بانک و شرکت های اعتباری مختلف کیش جوایز مختلفی برای مسافران و گردشگران دارند. در این بین از جایزه های کوچک مثل عروسک یا 100 هزار تومان پول نقد تا واحدهای مسکونی مجلل در بهترین جاهای کیش با بهترین منظره و امکانات، پیدا می شود. کیش در پاییز کمی هم خلوت تر است، و این شانس شما را برای برنده شدن جوایز بالاتر می برد، و فقط می ماند خرید بلیط کیش و رزرو هتل کیش و امتحان کردن شانس تان در مراکز خرید کیش.

بلیط کیش را چه زمانی بخریم؟

بلیط هواپیما کیش هم مثل بلیط هواپیما شهرهای دیگر در روزها و ماه های سال نوسان قیمت دارد، و در کل باید بدانید که هرچه زودتر دست به کار خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل بشوید بهتر است. این زود جنبیدن هم به شما فرصت کافی می دهد که قیمت بلیط هواپیما در شرکت های هواپیمایی مختلف و روزهای مختلف را با هم مقایسه کنید، شانس پیدا کردن بلیط هواپیما چارتر و هتل ارزان را بالا می برد، و هم این که زمان خواهید داشت که سفرتان را بهتر برنامه ریزی کنید.

بعضی وقت ها هتل ها و شرکت های هواپیمایی به مشتریان تخفیف می دهند، ولی این که چه وقت هایی از سال این تخفیف ها داده می شود همیشه ثابت نیست. بهترین راه برای این که از این تخفیف ها جا نمانید و بتوانید در هزینه های سفرتان صرفه جویی کنید، این است که هرچه زودتر دست به کار برنامه ریزی سفر بشوید و فاصله ی بین خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل تا سفر را بیش تر کنید.

بهترین سایت خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل کیش

از گرفتن تصمیم سفر به کیش تا برنامه ریزی و سفر به کیش فاصله ای هست که به تعیین بهترین تاریخ سفر، مقایسه قیمت بلیط هواپیما و قیمت هتل کیش در آن تاریخ و تاریخ های قبل و بعد از آن، جست و جو برای پیدا کردن بلیط هواپیما چارتر، و در نهایت خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، می گذرد.

این کارها در گذشته سخت و زمان بر بودند، اما امروز با کمک اینترنت و سایت هایی مثل زورق برای پیدا کردن بهترین قیمت بلیط هواپیما و قیمت هتل کیش و حتی خرید بلیط هواپیما خارجی، و بعد هم خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، حتی لازم نیست از پشت میز کارمان بلند شویم یا از خانه بیرون برویم.

زورق به اطلاعات بلیط هواپیما در 1000 شرکت هواپیمایی مختلف ایران و جهان دسترسی دارد و قیمت و مشخصات بیش از 400 هزار هتل در سراسر دنیا را هم به صورت لحظه ای در اختیار دارد. به این ترتیب وقتی سایت زورق را باز می کنید، با چند کلیک ساده در صفحه ی خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل، هر اطّلاعاتی که بخواهید جلوی روی تان خواهد بود.

در زورق خیلی راحت می توانید بلیط هواپیما چارتر بخرید و بعد از خرید بلیط هواپیما چارتر زورق به شما هم تضمین قیمت می دهد و هم تضمین حضور در لیست بلیط هواپیما چارتر. در صفحه ی هتل زورق هم قیمت هتل کیش را می بینید، و با فیلترهای مختلفِ زورق هتل مناسب بودجه و سلیقه ی خودتان را پیدا می کنید. در زورق هم می توانید هتل های لوکسی مثل هتل ترنج و هتل داریوش را ببینید و رزرو کنید، و هم هتل ارزان کیش پیدا کنید. بعد از رزرو هتل کیش هم بلافاصله رسید قطعی می گیرید و زورق امکان کنسلی آنلاین را هم به شما می دهد.

در زورق به همان راحتی که بلیط هواپیما داخلی می خرید و رزرو هتل کیش انجام می دهید، می توانید با کارت های عضو شبکه شتاب بلیط هواپیما خارجی بخرید. قبل از خرید هر بلیط هواپیما خارجی هم می توانید به سادگی قیمت ها را مقایسه کنید و بهترین قیمت بلیط استانبول یا بلیط دبی، یا هر شهرِ دیگری در جهان را پیدا کنید. زورق کلّی امکانات دیگر هم دارد. مثلاً اگر می خواهید بلیط پاریس بخرید یا بلیط مسکو می توانید ببینید که هر پرواز در کجاها توقف خواهد داشت، با فیلترهای زورق پروازهای بدون توقف را پیدا کنید، امکانات پرواز را ببینید و کلاس پروازی را انتخاب کنید، و با چند کلیک ساده بلیط هواپیما بخرید.

یک شیوه ی ارتباطی دیگر زورق با مشتریان کانال تلگرامی زورق است، که همیشه تخفیف ها و پیشنهادهای هیجان انگیزی برای سفر دارد. با عضو شدن در این کانال، و استفاده از امکانات خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در زورق می توانید بهترین قیمت ها و پیشنهادها را پیدا کنید و کلّی در هزینه های سفرتان صرفه جویی کنید. همیشه یادتان باشد که هتل های ارزان خیلی زودتر پر می شوند و شاید بقیه فرصت خرید بلیط ارزان هواپیما و رزرو هتل ارزان را از دست ندهند. پس اگر تصمیم به سفر گرفته اید هرچه زودتر به زورق بروید و ببینید که کدام تاریخ برای سفرتان مناسب تر است و در تاریخ مورد نظرتان هزینه ی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل چه قدر خواهد بود.

اپلیکیشن زورق هم همه ی امکانات جورواجور زورق را در یک جا جمع می کند و به گوشی همراه شما می آورد، تا هرجایی که باشید، در خانه یا محل کار یا حتی در مترو یا صف نانوایی، قیمت بلیط هواپیما و هتل را مقایسه کنید، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل انجام دهید، و با خیال راحت رسید قطعی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل بگیرید. اگر هم هنوز مقصد سفرتان را پیدا نکرده اید، یا چندان با مقصدی که انتخاب کرده اید آشنایی ندارید، مطالب متنوع بلاگ زورق کلی اطلاعات مختلف برای شما دارند. مثلاً قبل از سفر به کیش و خرید بلیط هواپیما کیش و رزرو هتل کیش، با بهترین رستوران های کیش، دیدنی های کیش و مراکز خرید کیش آشنا می شوید و بهتر می توانید سفرتان را برنامه ریزی کنید. زورق همه ی این کارها را می کند تا قبل از سفر و در حینِ سفر دیگر دغدغه ی هیچ چیز را نداشته باشید، و شما فقط چمدان ببندید.

1