19 مارس 2024 - 12:58

50 درصد تصادفات کشور مربوط به آزادراه کرج - قزوین است

22 ژوئن 2017 - 17:00 dsfr.ir/m3966

تصادف زنجیره ای و برخورد 23 دستگاه خودرو در آزادراه کرج - قزوین

فرماندار #ساوجبلاغ با اشاره به برخی مشکلات فنی در آزادراه #کرج - #قزوین گفت: طبق بررسی ها 50 درصد تصادفات کشور مربوط به محور است.

به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیزگیر روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ساوجبلاغ افزود: از اداره کل راه و شهرسازی استان البرز انتظار می رود برای ساماندهی آزاد راه کرج - قزوین که از ساوجبلاغ می گذرد چاره جویی کند.

وی اظهار داشت: 25 درصد تصادفات این آزاد راه در حوزه استحفاظی شهرستان ساوجبلاغ رخ می دهد که ضرورت دارد اداره راه وشهرسازی این شهرستان اقدام لازم به عمل آورد.

فرماندار ساوجبلاغ ادامه داد: بررسی کارشناسان از نامناسب بودن آسفالت و نبود گارد ریل در حاشیه اتوبان کرج - قزوین حکایت دارد.

پالیزگیر از اداره راه ساوجبلاغ خواست نسبت به بهسازی، آسفالت و ایمن سازی این آزاد راه در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام کند.

در این نشست طرح پیشنهادی اتصال خط ریلی مترو شهرجدید هشتگرد به ایستگاه شهر هشتگرد با حضور کارشناسان راه آهن بررسی شد.

فرماندار ساوجبلاغ اظهار داشت: طرح اتصال خط ریلی مترو شهرجدید هشتگرد به ایستگاه شهر هشتگرد طرحی است که آینده شهر را تحت تاثیر قرار می دهد اما این امر نیاز به طرح مطالعاتی فنی ترافیکی به همراه توجیه اقتصادی دارد.

وی افزود: زمانی که مصوبه ای در شورای ترافیک به تصویب می رسد و مورد تایید پلیس راه و راهنمایی رانندگی و اداره راه و اعضای شورا قرار می گیرد لازم الاجرا بوده و نباید سعی بر توقف کار داشت.
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام کرد: این پروازها از فردا دوم تیر امسال به صورت هفتگی و در روزهای جمعه انجام می شود.

1