25 آوریل 2024 - 10:26

شرایط سفر از کشور عمان به قشم با خودروی شخصی فراهم شد

12 ژوئن 2017 - 15:00 dsfr.ir/wa8km

شرایط سفر از کشور عمان به قشم با خودروی شخصی فراهم شد
qeshm3000.blogfa.com
گردشگران و مسافران قشم سوار بر شناور مسافری

معاون فرهنگی، اجتماعی و #گردشگری سازمان منطقه آزاد #قشم از تمهیدهای مورد نیاز جهت تسهیل #سفر دریایی از عمان به قشم با خودروی شخصی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، فرزین حقدل روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: اسکله تخلیه و بارگیری خودروی بندر بهمن آماده سازی شده و مردم عمان پس از ماه مبارک رمضان در صورت تمایل برای سفر به جزیره قشم می توانند با خودروی شخصی 2 روز در هفته از مسیر دریا اقدام کنند.

وی با اشاره به سفر 66 تن از عمان در مردادماه 1395 به قشم برای نخستین بار افزود: انتقال خودروهای عمانی از بندر خصب به بندر بهمن با پلاک ترانزیتی با هماهنگی اداره کل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم و اداره شماره گذاری این سازمان در کمترین زمان ممکن امکان پذیر شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: خط مسافری و باری دریایی دایمی قشم و عمان در صورت استقبال بیشتر مسافران ایرانی و عمانی قابل افزایش است و مسافران عمانی می توانند از مزیت سفر به نقاط مختلف کشور نیز با دریافت ویزای سه ماهه در بندر بهمن، فرودگاه بین المللی قشم و دفتر نمایندگی وزارت خارجه استفاده کنند.

راه اندازی خط دریایی ایران به عمان (قشم-خصب) از وعده های سفر رییس جمهوری به این جزیره در نوروز 94 بود که با توافق های صورت گرفته توسط مسوولان 2 کشور و صدور ویزای 2 هفته ای در مبادی برای مسافران محقق شده است.

1