29 مارس 2024 - 09:06
در حاشیه نمایشگاه گردشگری کره جنوبی مطرح شد

پرواز مستقیم تهران-سئول بزودی برقرار می شود

8 ژوئن 2017 - 15:00 dsfr.ir/2992h

نمایشگاه گردشگری کره جنوبی موسوم به KOTFA

برنامه های مربوط به برقراری پرواز مستقیم میان #تهران و #سئول، مراحل پایانی خود را سپری می کند.

"سفیر ایران در کره جنوبی"

به گزارش خبرگزاری ایسنا، همزمان با برگزاری نمایشگاه گردشگری کره جنوبی موسوم به KOTFA، ظرفیت های گردشگری و فرهنگی ایران در میان 800 شرکت خدمات گردشگری از 60 کشور جهان معرفی شد. در این نمایشگاه همچنین مذاکراتی میان مسؤولان ایرانی با طرفین بین المللی بویژه کشورهای بازار هدف در ارتباط با توسعه مناسبات گردشگری صورت گرفت.

در نمایشگاه "کوتفا" 2017 که 11 تا 14 خردادماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های سئول برگزار شد، دو نماینده از ایران همراه با «نمایندگی اطلاع رسانی گردشگری ایران در کره جنوبی»، جاذبه های گردشگری کشورمان را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده و انواع بسته های تبلیغاتی و سرمایه گذاری را در قالب کتاب، بروشور، لوح های فشرده، انواع پوستر، عرضه کالاهای فرهنگی، صنایع دستی، هنری، سنتی و اقلام صوتی و تصویری توزیع و معرفی کردند.

مذاکره درباره برقراری سفرهای دریایی میان ایران و کره جنوبی

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه مرتضی حاجی - مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی - ضمن بازدید از غرفه ها با مگاتورها و مدیران شرکت های حاضر در کوتفا مذاکره و در خصوص توسعه مناسبات گردشگری گفت وگو کرد.

همچنین در دیدار نماینده کشتیرانی ایران در کره با مدیرعامل کانون، وضعیت گردشگری دریایی و راهکارهای توسعه سفرهای دریایی میان ایران و کره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پرواز مستقیم ایران و کره جنوبی بزودی راه می افتد

حسن طاهریان - سفیر ایران در کره جنوبی - نیز با حضور در نمایشگاه کوتفا و بازدید از غرفه های کشورهای مختلف و غرفه کانون و شرکت های ایرانی پرداخت و اظهار کرد: سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول پیگیر تحقق برنامه های مربوط به تقویت مناسبات و همکاری های دو کشور در زمینه گردشگری بوده و برای تحقق این امر اکنون، برنامه های مربوط به برقراری پرواز مستقیم میان تهران و سئول، مراحل پایانی خود را سپری می کند.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز با اشاره به علاقه کره ای ها نسبت به بازدید از ایران و ضرورت بازتعریف برنامه های خاص فرهنگی جهانگردی برای توسعه ارتباطات گردشگری میان ایران و کره جنوبی، بیان کرد: شرکت کنندگان ایرانی حاضر در کوتفا 2017 مذاکرات سازنده ای را با همتایان خود انجام دادند که امیدواریم روند این مذاکرات در نهایت منجر به افزایش آمار گردشگران کره ای و بازار آسیای جنوب شرق به ایران شود، چرا که زنجیره تبلیغات ایران در این بازار با حضور هدفمند کشورمان در بازارهای کره و کشورهایی چون ژاپن تکمیل شده است.

حاجی افزود: برافراشته شدن پرچم ایران در نمایشگاه ها و بازارهای جهانی گردشگری، ارایه بسته های تبلیغاتی و سرمایه گذاری و معرفی ظرفیت های گردشگری و فرهنگی همچون اجرای موسیقی و نمایش لباس های سنتی، توزیع اقلام فرهنگی و تبلیغاتی، استفاده از ظرفیت های صنایع دستی، هنرها و آیین های سنتی باعث شد تا در کوتفا، همچون سایر نمایشگاه ها، بینندگان و بازدیدکنندگان زیادی به سمت غرفه ایران جذب شوند.

عبادرضا اسلامی مدیر گردشگری کانون نیز با بیان این که کره جنوبی از جمله کشورهای هدف گردشگری ایران به شمار می آید، اظهار کرد: برگزارکنندگان نمایشگاه کره جنوبی امسال، اهداف برگزاری این نمایشگاه را جمع آوری و تبادل اطلاعات در زمینه گردشگری، آشنایی با آخرین دستاوردها و نوآوری های ارائه شده در صنعت گردشگری، بررسی و مقایسه مستقیم کیفیت دستاوردها و خدمات گردشگری، شناخت و بررسی کمپین های جدید بازاریابی و توسعه بازارهای جدید، شناسایی مقاصد جدید گردشگری، آشنایی با الگوهای کاربردی برندسازی، بدست آوردن فرصت های جدید تجاری و سرمایه گذاری و توسعه روابط تجاری و حضور در رسانه های عمومی اعلام کرده بودند که با نگاهی به کمیت و کمیفیت برنامه شرکت های حاضر در کوتفا، می توان گفت که اهداف فوق محقق شده است.

برگزارکنندگان نمایشگاه بین المللی گردشگری کره جنوبی همچون سال های گذشته چند غرفه را برتر معرفی کردند که یکی از شرکت های ایران موفق به دریافت نشان تقدیر نمایشگاهی شد. پیش تر نیز رتبه نخست و تندیس­ های «بهترین حضور» و «بهترین غرفه آرایی» در نمایشگاه گردشگری کره جنوبی در میان بیش از 50 کشور شرکت کننده به غرفه جمهوری اسلامی ایران رسیده بود.

1