19 مارس 2024 - 15:27

ویژگی رزرو آنلاین به سامانه مسافریار اصفهان افزوده شد

27 می 2017 - 11:00 dsfr.ir/xw586

اصرار هتل های ایران بر روش های سنتی میزبانی

سیستم #رزرواسیون آنلاین مراکز اقامتی استان #اصفهان در سامانه مسافریار رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین روز از برگزاری نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری اصفهان و با حضور معاون عمرانی استاندار و جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان، از سیستم رزرواسیون آنلاین مراکز اقامتی استان در سامانه مسافریار رونمایی شد.

در این مراسم که در غرفه خدمات الکترونیک ستاد خدمات سفر برگزار شد، آخرین نسخه سامانه مسافریار با قابلیت رزرو آنلاین مراکز اقامتی و هتل ها و مهمانپذیرهای استان اصفهان ارائه شد.

معاون عمرانی استاندار اصفهان در حاشیه این مراسم با اشاره به خدمات قابل توجه سامانه مسافریار گفت: این سامانه به همت دبیرخانه کمیته توسعه گردشگری استان و همکاری شرکت دانش بنیان سیستم های یکپارچه پاسارگاد از 4 سال پیش تا کنون اجرایی شده و هر سال یک نسخه جدید با امکاناتی متفاوت تر از گذشته به مردم ارائه می دهد.

وی با اشاره به خدمات رسانی این سامانه در نوروز 96 گفت: سامانه مسافریار بیش از یک میلیون نفر کاربر داشته و تمامی خدمات و اطلاعات مورد نیاز یک گردشگر را در اختیار آن قرار می دهد.

وی با اشاره به افزایش سرعت ارتقای نرم افزار موبایل بنیان مسافریار گفت: از نوروز 96 تا امروز یک نسخه جدید رونمایی شده که در مجموع 5 نسخه از بدو راه اندازی این اپلیکیشن تا کنون بوده است.

وی خاطرنشان کرد: افزونه های A.R و VIDEO.V.R از دیگر امکانات نرم افزار به شمار می رود که در روزهای آتی رونمایی خواهند شد.

1