17 آوریل 2024 - 00:36

ظرفیت اشغال بومگردی ها بیشتر از هتل ها است

12 آوریل 2017 - 12:00 dsfr.ir/t42y2

ظرفیت اشغال بومگردی ها بیشتر از هتل ها است
kamyarasemani.ir
اقامتگاه بومگردی

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: ۳۵ هتل در دولت یازدهم چهار و پنج ستاره ساخته شد و ۲۰ هتل دیگر در حال احداث است.

زهرا احمدی پور همزمان با سفر هیات دولت به مازندران در جریان بهره برداری از پروژه های عمرانی، صنعتی، بهداشتی این استان، با بیان این که ۵۳۰ واحد بوم گردی در کشور با ضریب اشغال ۱۰۰درصد وجود دارد، درحالی که ضریب اشغال هتل ها این میزان نبوده است، اظهار کرد: ۳۵ هتل چهار و پنج ستاره در دولت یازدهم ساخته شد که ۲۰ هتل دیگر در حال احداث است.

وی سپس با اشاره به بازسازی کامل یکی از هتل های چالوس با ۲۴ میلیارد ریال سرمایه و اشتغالزایی برای ۱۴۰ نفر، افزود: مجتمع تفریحی توریستی رامسر نیز با ۲۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۹۰ نفر با ۱۰۰درصد از اعتبار بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است.

معاون رییس جمهور به افتتاح چهار مجتمع تفریحی دیگر در شهرهای رامسر، ساری، بابلسر و چالوس اشاره کرد و گفت: این مجموعه های تفریحی و توریستی با اعتباری افزون بر یک هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال اجرا و بهره برداری شد.

رییس جمهور به همراه سه معاون و ۱۱ وزیر کابینه یازدهم روز سه شنبه به منظور افتتاح و کلنگ زنی ۴۳ طرح با اعتباری افزون بر ۳۳ هزار میلیارد ریال وارد مازندران شد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1