28 مارس 2024 - 10:45

آیا به راستی ایران یکی از 10 غرفه برتر نمایشگاه ITB برلین بوده است؟

8 آوریل 2017 - 17:00 dsfr.ir/q77yv

ایران در نمایشگاه بین المللی آی تی بی برلین

آیا به راستی #ایران یکی از 10 غرفه برتر #نمایشگاه ITB #برلین بوده است؟

چندی پیش بزرگ ترین نمایشگاه گردشگری دنیا در شهر برلین درهایش را به روی فعالان صنعت گردشگری و علاقه مندان گشود. حضور پررنگ اکثر مقاصد گردشگری، توراپراتورهای بزرگ دنیا و تازه های تکنولوژی از جمله مواردی است که این نمایشگاه را به پراهمیت ترین نمایشگاه گردشگری تبدیل کرده است.

در بخش تکنولوژی عموما شرکت هایی که خدمات آنلاین ارائه می دهند از جمله خدمات رزرواسیون آنلاین هتل و پرواز با قابلیت های مختلف، نرم افزارهای هتل، شرکت های ارائه دهنده محتوی، شرکت های بازاریابی دیجیتال و ارائه دهندگان خدمات آنلاین چون بوکینگ، اچ ار اس و آمادئوس حضور بهم می رسانند.

اما در بخش معرفی مقاصد که اکثر کشورهای دنیا حضور بسیار پررنگی برای جذب همکار دارند دو بخش بازاریابی و فروش را خواهید دید. که بخش بازاریابی را دولت ها و بخش فروش را آژانس های بخش خصوصی عهده دار هستند به طوری که غرفه وسیعی مسئولیت معرفی مقصد، برگزاری مراسم آیین چون رقص و آواز، معرفی خوراکی ها و لباس و آداب و رسوم و مواردی از این دست را عهده دار بوده و غرفه یا میزهایی کوچک در اختیار بخش خصوصی قرار دارد که عهده دار بستن قرارداد با همکاران از سایر کشورها با هدف جذب گردشگر بیشتر هستند.

گفتنی است، این نمایشگاه از دو بخش اصلی شرکت های ارائه دهنده آخرین تکنولوژی های روز دنیا در حوزه آی تی و معرفی مقاصد سفر تشکیل شده است.

نمایشگاه ITB برلین از دریچه دوربین

« دنیای سفر » این نوشته را از « تریپ با ما » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1