19 مارس 2024 - 11:00
ستاد هماهنگی خدمات سفر درخواست کرد:

در اماکن عمومی چادر نزنید

18 مارس 2017 - 09:30 dsfr.ir/zu94t

در اماکن عمومی چادر نزنید
نامشخص
چادر زدن مسافران نوروزی در اصفهان

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در اطلاعیه ای، به مسافران نوروزی توصیه کرد؛ در اماکن عمومی، پارک ها و حاشیه های رودخانه کمپ نزنند.

به گزارش دنیای سفر، روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اعلام کرده است: «هم وطنان عزیز در مراکز اسکان و کمپ هایی که توسط ستادهای اجرایی خدمات سفر استان ها و شهرداری ها دارای امنیت و دسترسی مناسب هستند و ضمن رعایت بهداشت محیط از مراکز درمانی، خودپردازهای سیار، روشنایی مناسب و سیستم جمع آوری زباله نیز برخوردارند، نسبت به برپایی چادر اقدام و از اسکان موقت در سایر مکان ها، به خصوص در پارک ها و اماکن عمومی و در حاشیه رودخانه ها و مناطقی که احتمال آب گرفتگی دارد، جداً خودداری کنند.

همچنین به مسافرانی که در چادرهای مسافرتی اسکان مییابند تأکید می شود در استفاده از وسایل گرمازا نکات ایمنی را رعایت و از تجهیزات غیراستاندارد استفاده نکنند.

هموطنان و مسافران نوروزی می توانند در اماکن ویژه ساماندهی چادرهای مسافرتی هر یک از شهرها اسکان یابند تا علاوه بر برخورداری از امنیت و تأمین نیاز عمومی، بهداشتی و انتظامی، ایام فرح بخشی را به همراه خانواده در نخستین روزهای سال جدید تجربه کنند.

سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخ گویی به شکایات این ستاد با شماره 09629 در روزهای تعطیل همچنان فعال است.»

1