28 مارس 2024 - 18:51

گردشگران آفریقایی در راه ایران

12 مارس 2017 - 11:00 dsfr.ir/on6g1

گردشگران آفریقایی در راه ایران
ژیوار
حیات وحش کنیا

برنامه ریزی هایی انجام شده تا گردشگران آفریقای جنوبی به #ایران بیایند پس باید نمایندگان #تور های #گرردشگری هر دو کشور با یکدیگر بیشتر آشنا شوند.

"وزیر گردشگری آفریقای جنوبی"

دریک هانکوم وزیر گردشگری آفریقای جنوبی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: امضای تفاهمنامه ای مشترک بین ایران و آفریقای جنوبی می تواند فراهم کننده پتانسیلی بالقوه برای یک چارچوب کاری به منظور همکاری کردن در کنار یکدیگر باشد و یک تعهد برای این همکاری. بخش مهم تر آن هم همکاری بین صنایع آفریقایی و صنایع ایران و به صورت خاص صنعت گردشگری و کار کردن به صورت بسیار نزدیک با صنایع ایران است.

وی گفت: برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا افراد بیشتری از آفریقای جنوبی به ایران بیایند و همچنین ایرانیان بیشتری تجربه بودن در آفریقای جنوبی را به دست آورند اما برای بهبود این همکاری ها می بایست نمایندگان تور برای تجارت به آفریقا بروند و نمایندگان تورهای گردشگری ما نیز به ایران بیایند.

هانکوم بیان کرد: آن ها نیازمند مردمی در ایران هستند تا در مورد آفریقا جنوبی با آن ها صحبت کنند و متوجه شرایط و علایق ایرانی ها برای سفر به آفریقا شوند. این می تواند یک همکاری دو طرفه بین آژانس های مسافرتی و خطوط حمل و نقل هوایی بوجود بیاورد چون امکان ایجاد پرواز دو طرفه میان ایران و آفریقا وجود دارد. بنابراین تلاش می کنیم تا به این کار سرعت داده شود.

1