19 آوریل 2024 - 16:31

استقرار سازه الکترونیک خدمات بانکی در مجموعه تخت جمشید

11 مارس 2017 - 12:30 dsfr.ir/9m63h

استقرار سازه الکترونیک خدمات بانکی در مجموعه تخت جمشید
میثم رودکی / دنیای سفر
گردشگران خارجی در تخت جمشید

مدیر میراث جهانی تخت جمشید از استقرار سازه الکترونیک بانکی در محوطه بیرونی مجموعه جهانی تخت جمشید خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی رضائی منفرد پنجشنبه 19 اسفند در حاشیه استقرار یک دستگاه شهرنت بانک شهر در مجموعه تاریخی تخت جمشید، گفت: استقرار این سازه الکترونیکی با هدف ارائه خدمات بانکی به گردشگران در ایام نوروز 1396 انجام شده است.

او با بیان اینکه سالانه بیش از 2 میلیون گردشگر داخلی و خارجی از مجموعه جهانی تخت جمشید بازدید می کنند، گفت: گردشگری صنعتی است که زمینه ساز کسب درآمدهای میلیاردی برای کشورها بوده و متاسفانه در بیش از سه دهه گذشته در ایران این صنعت کمتر دیده شده است.

رضائی منفرد طی سال های اخیر و به لطف توسعه روابط بین المللی ایران و امضای برجام، ایران برای گردشگران خارجی جذابتر شده است، افزود: دولت از حضور گردشگران خارجی استقبال و زمینه رشد صنعت گردشگری ایران را خصوصا در سه سال اخیر فراهم کرده است.

او اعتقاد دارد در 2 سال اخیر شاهد رشد چشمگیر صنعت گردشگری در ایران و استان فارس بوده ایم، خاطرنشان کرد: توجه به زیرساخت هایی نظیر ارائه خدمات رفاهی خصوصا در بخش خدمات بانکی و تسهیل روابط و مبادلات پولی و پذیرش کارت های اعتباری بین المللی، می تواند در گسترش صنعت گردشگری بسیار تاثیرگذار باشد.

رضایی منفرد از حضور بانک شهر در مجموعه تخت جمشید برای ارائه خدمات نوین بانکی به گردشگران، استقبال کرد و گفت: نبود امکان ارائه خدمات بانکی در این مجموعه، یکی از عوامل مهم نارضایتی مسافران و گردشگران و حتی غرفه داران بوده است.

سرپرست منطقه 4 بانک شهر نیز گفت: بانک شهر در ایام نوروز ۹۶ با تمام توان به مسافران و گردشگران مجموعه تاریخی تخت جمشید، خدمات نوین بانکی ارائه خواهد کرد.

هادی امین زاده با اشاره به برنامه های بانک شهر در استان فارس و خصوصا شیراز برای ایام تعطیلات پایان سال و نوروز 96، گفت: شهرنت های ایجاد شده، تمام خدمات بانکداری الکترونیک شامل دریافت، پرداخت و صدور کارت را به مراجعان ارائه خواهد داد.

سرپرست منطقه 4 بانک شهر، نوید داد که در آینده شاهد توسعه همکاری های این مجموعه مالی با مجموعه های جهانی نظیر تخت جمشید خواهیم بود.

1